Hårig apa!!!

Ett av några biverkningar som man kan få när man äter den medicin som jag äter är just ökande hårväxt på kroppen och då menar jag heeela kroppen till och med ansiktet är fullt med hår. Snart får jag väl börja raka mig, tur att jag är ljushårig så det inte syns så bra!!! Ha ha ha snart ser jag ut som en apa ni skulle se mina armar långa vita hårstrån ha ha ha!!! En ljushårig apa i sådana fall :)

Nåja det är bara en liten bagatell om man tänker på vad jag gått igenom denna sommar!! Nu är vi Göteborg igen, jag gillar verkligen denna stad, alla är trevliga och rara. På sahlgrenska är personalen så snälla och fina så det nästan blir roligt att fara och göra biopsi :) Biopsin idag gick jätte bra, det gick så fort. Hade en läkare som verkligen visste vad han gjorde men det vet dom flesta på sahlgrenska men det gick himla fort iaf. Det var skönt!! Men har ju inte fått svar än, så vi hoppas ännu på en nolla så vi får åka hem igen imorgon!!!

Saknar ju mina älsklingar där hemma, är sååå tomt utan dom här. Ingen som gråter eller gnäller och vill upp i famnen. Lilla söta gubben är sååå jobbigt att vara ifrån honom. Men då får vi ju verkligen hoppas att jag får träffa honom imorgon. Men det ska jag väl få förhoppningsvis.

Utsikten från hotellfönstret är liseberg, tänk vad perfekt när vi kommer hit nästa sommar då kan vi gå på liseberg med Herman!!! Nästa gång vi kommer hit kanske vi går på jul på liseberg för det öppnar då den 14 nov!! så det vore mysigt att gå på, herman skulle älska att se alla ljus där :) Han är ju så faschinerad av just lampor och sånt. Jag har varit en gång tidigare på jul på liseberg och det är verkligen hur mysigt som helst och jätte fint!!!

Idag har vi varit till linnegatan och ätit på en grekiska restaurangen som vi beställt mat ifrån i somras så nu vet jag hur den ser ut. Var riktigt mysigt där inne!!! Var kul att få gå dit!!! Ikväll blir det bara att ta det lugnt vi går nog ut på en promenad snart, går nog och handlar nån smörgås eller nåt till kvällsmat!!!
Ha det fint, kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller tummarna för att det blir ännu en Nolla :)



Jag var faktiskt också och åt på Linnégatan igår. Vi firade att de första kurserna var avklarade. Avnjöt en god middag på Linné Kök & Bar och såklart blev det lite alkoholhaltigt intag också ;)



Hoppas du kommer dig hem imorgon.

Kram

2008-10-30 @ 15:32:43
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0