GBG igen!!

Nu blir det åter en tur till Göteborg, idag åker vi, jag och pappa. Vi får bo på hotell och resan är betald så det är ju inte fy och skam få gratis resor till Göteborg :) Men jag kommer ju förstås att sakna mina två älsklingar, kommer bli tomt utan dom. Nu har jag inte varit utan Herman sedan i somras. Ja nån timme kanske när jag varit hos sjukgymnasten och sånt... men inte flera dagar, eller två dagar förhoppningsvis. Vi får verkligen hoppas att det blir en nolla nu igen!!! Annars vet jag inte hur jag ska klara mig utan dom två!!!

Igår var jag och Herman på en härlig promenad, gick och postade inbjudningskorten och sedan gick vi till farmor och farfar men där var ingen hemma så fick lämna kortet i brevlådan. Sedan gick vi förbi Jennie och Pär och lämnade ett kort. Så vi fick en rejäl promenad ha ha ha, eller rejäl för mig iaf. Har aldrig gått så långt själv sedan min operation så det var hääärligt!!! Men har definitivt gått så långt med Peter iaf när vi var på högsbo!!!

Mamma bokade resan till Gotland igår med avbeställningskydd ifall att jag skulle få en avstötning och inte en nolla till den gången... så den 15 nov åker vi till syster och barnen om allt är som det ska med mig. Jag, mamma och Herman... ska bli sååå roligt att få se med egna ögon hur dom har det och deras nya fina miljö!!! Herman kommer att älska att åka vagn där på kullerstenarna :)

Håll tummarna för att jag är tillbaka i norrbotten på fredagkväll igen. Ha det bäst, kram kram!!!


Kommentarer
Postat av: Ida Sandin

Absolut, jag håller båda tummarna för att du snabbt ska få åka hem igen! Kram, Ida

2008-10-29 @ 08:49:10
Postat av: Hanna

Håller tummarna :)

2008-10-29 @ 14:11:11
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0