Ensammen hemma...

Ja nästan iaf... jag har ju både Herman och Cilla här, men Peter har farit iväg och spelat pingis!! Jag har nyss fått Herman att sova, han var helt slut, han har varit vaken ända sedan fyra så jag förstår honom :) Vi har badat Herman idag, han var så nöjd han ville inte alls upp från badet, han är som sin mamma älskar vatten!! Jag läääängtar efter att få bada i en stor och varm bassäng men tyvärr får jag inte det pga mitt sår från operationen och även pga infektionsrisken!! Men när jag får det, oj vad vi ska bada jag och Herman!!

Känns skönt att vara själv här hemma händer ju inte allt för ofta, ja nån halvtimme då och då när Peter går ut med hunden om inte vi följer med då, vilket vi gjorde idag. Vi tog en runda på byn så Herman somnade i vagnen och sov i ca tre timmar. När vi kom hem passade jag på att vila och tittade på Änglagård, gud vad jag gillade dom filmerna när jag var liten, jag gillar dom idag oxå är sååå fina miljöer att titta på!!!

Nu väntar jag på desperate housewifes, det programmet är så bra... höjdpunkten under hela veckan nästan iaf ;) Förrutom alla fina höjdpunkter jag har med min son som när man tillexempel busar med han, oj vad han skrattar, låter som en riktig stor pojke när han väl börjar skratta!! Men ibland är han svårflörtad men det måste man ju få vara någon gång oxå :)

Igår hade vi besök av Jenny och Johan och deras barn och även Katta, Lilly, Tova och Sebbe var hit. Det var trevligt vi åt tårta och tårtan var jätte god, det finns även kvar i kylen. Funderar på att ta lite tårta men borde egentligen börja tänka på vad jag äter nu under veckorna, typ äta mer frukt istället för fika. Men det är ju så gott och efter att jag inte hade någon matlust alls (då ville jag inte ens ha glass eller godis) så har jag börjat bli extra sugen på allt som egentligen inte är bra att äta, inte för mycket av iaf. Men jag ska skära ner på det onyttiga nu lovar jag mig själv det... äta mer frukt!! Frukt är oxå gott!!!

Idag har jag varit hos sjukgymnasten, det gick bra fick låna hem hantlar... så nu ska jag styrketräna i massor :) Imorgon är det provtagning igen redan kl tio i nio på morgonen men det ska väl gå fint vi är ju alltid vakna vid sju tiden en liten söt gosse väcker ju ofta oss vid den tiden som en riktig väckarklocka :)
Nä nu ska jag gå och titta på äntligen hemma och fundera på tårtan i kylen ha ha ha!!!
Kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: camilla wirsand

Hej, äntligen hittade jag din blogg. Har tänkt så mkt på er alla 3. Irene ringde idag å meddelade återträffen den 3nov. Ska bli så skoj å få se herman. Såg han bara på bb lite snabbt. Du måste vara styrkan själv! Må så gott så ses vi den 3e!

Kram Milla agnes elin å sladden.

2008-10-23 @ 13:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0