Vilken?

Har hittat två klänningar som jag skulle kunna tänka mig att gifta mig i, båda två är väldigt enkla sommarklänningar men fina på två olika sätt, vilken tycker ni är finast??:




Peter tycker den första klänningen, det gjorde jag oxå till en början men nu har jag börjat fundera på den här andra klänningen. Båda två är ju väldigt fina men på två olika sätt, så nu vill jag ha smakråd, vad tycker ni??
Vill ju ha en väldigt enkel klänning en sådan som man kan ha annars oxå så det inte blir ett onödigt köp som man bara kan använda en gång i sitt liv... för vi ska ju inte ha värsta fina bröllopet med frack och allt nä det är absolut inte våran stil det här är mera vi!!!

Men jag har ju tid på mig att fundera för lär då inte köpa nån klänning än hoppas ju att några kilon försvinner innan jag ska i klänningen så vem vet det kanske blir en helt annan men det är kul att drömma lite :) Ha det fint... kram kram.


Kommentarer
Postat av: syrran!

första klänningen absolut!!!!:)

2008-11-24 @ 21:34:26
URL: http://mammaminna.wordpress.com
Postat av: Jenny

Håller med de andra som sagt den första klänningen :) Men sen så vet man ju inte om den andra klänningen är finare på dig. Ibland måste man se personen i klänningen för att kunna säga nåt. Men båda var ju enkla å fina.

2008-11-24 @ 21:52:26
Postat av: Lisa

Jag tycker du ska ha den första klänningen, den såg jätte fin ut :)

2008-11-25 @ 06:29:59
Postat av: Sofie

Den första klänning var väldigt fin. Jag tycker du ska satsa på den :)

2008-11-25 @ 06:48:58
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: Lena

Jag håller med föregående talare, klänning nummer ett känns lite mer "bröllopsaktig". Den andra klänningen är också jättesöt, men den känns mer som något man tar på sig som gäst på ett bröllop och du ska ju vara brud för tusan ;)

2008-11-25 @ 10:08:54
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Ida Sandin

Hej! inte kunnat svara på din kommentar i ett tidigare inlägg för jag å Alex har varit bortresta hela helgen. Varit hos hans föräldrar och i deras sommarstuga. Jag ska till Sangis de 23 dec och blir där till den 28 tror jag det var... Ska i varje fall fira nyår här nere med sambon. Jaa vi måste ses! Om inte annat kanske vi ses när Emmi fyller år på annandagen? Kram!

2008-11-25 @ 12:03:26
Postat av: johanna

Helt klart dne första =)

2008-11-25 @ 20:45:00
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0