Lugn dag!!

Idag har vi varit och handlat lite presenter på byn, Hermans kusin Tindra har ju fyllt år så vi tänkte fara och gratta henne i helgen. Sen fyller Hermans kusin Lilly år snart så vi passade på att köpa en present färdigt till henne med.  Sen när vi kom hem for Peter iväg och spela badminton. Jag och Herman åt lunch och sen tog vi på oss en massa kläder och gick ut med vagnen, jag, herman och cilla. Det var så härligt med frisk luft. Det gick jätte bra att gå med cilla och vagnen fast när vi började närma oss hemmet på hemvägen då började hon att dra hon trodde väl att husse skulle vara där.

Jag borde även ta och sätta igång med att tvätta kläder, tvättkorgen är redan full? hur kan det gå till? nåja jag tror jag vet, Herman kräks ju så mycket så våra och hans kläder blir smutsiga på en gång. Tur att han har mycket kläder den pojken ;)

Nu sover Herman så jag ska passa på att vila lite, kolla mammamia om jag orkar. Kanske somnar jag med :) Herman låg vaken inatt i en timme och var på så gott humör pratade på i massor, men till slut somnade han om igen och då sov vi till halv nio det var skööönt!!!
Bjuder på en bild från Gotland, Herman med sin kusin Vilma :)


Jo just det, fick en fråga på förra inlägget var jag köpt julgardinerna som jag har i köket, dom köpte jag på pixi här i Pajala men det är två år sedan så tror inte dom har kvar dom men man vet ju aldrig :)

Nåja nu ska jag slöa lite, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Veronica B

Tack för svaret...får skicka dit mamma och se om ho kna hitta några så kan jag ju ha dom till nästa jul kanske :-)

Hälsa peter...

2008-11-29 @ 17:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0