Skyltsöndag!!

Idag har vi varit på byn och kollat i dom skyltfönstrena som finns :) Det var riktigt mysigt, snön faller ner och det är inte allt för kallt så det kändes verkligen som att nu är julen nära sååå mysigt!!! Nu är vi hemma igen och Herman sover så gott så, vi ska börja laga korvsoppa snart passar bra en sådan här söndagseftermiddag.

Imorgon har vi inte alls nå planer får se vad vi hittar på. Igår var vi till Katta och Affe, vi hade tänkt fara till Jenny och Johan men dom var förkylda så vi vågade oss inte det hoppas dom blir helt friska snart så vi kan fara och hälsa på hos dom vi har inte varit en enda gång sen vi kom hem från sjukhuset iaf inte jag!!! Så det känns som att det är på tiden nu :)
Sen kollade vi stjärnor på is här hemma och sen slocknade jag vid tio tiden, var helt slut.

Herman väckte oss vid två inatt, då matade Peter honom sen blev han jätte ledsen ja han nästan gallskrek så jag kunde inte låta bli att stiga upp och ta över ;) Mycket riktigt så slutade Herman gråta när jag tog honom till min famn och la honom sedan bredvid mig, så vi kan ju säga att han har börjat bli lite mammig nu det är ju verkligen på tiden tycker vi båda ;) Efter ett tag somnade han om, han var sååå nöjd med att få ligga bredvid mamma sin och jag var oxå nöjd för det är ju sååå mysigt!!! Men det blir trångt tänk på att vi har en 160 cm "stor" säng så jag, herman och cilla delar på 80cm nåja det är ju bara mysigt och cilla hon håller sig till fotändan, tur det!!!

Nu ska jag ta det lite lugnt framför tvn ett tag sedan ska vi börja med maten, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: johanna

mysigt med snö på skyltsöndagen..här fick vi regn..men dte betyde rju att vi skall få en vit jul.. hoppas det stämmer

2008-11-30 @ 18:45:43
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så mysigt med skyltsöndag :)

Vi gick aldrig på den som var här i Borås men dom har tydligen det varje vecka om jag fattade Daniel rätt..så nästa helg ;)

2008-12-01 @ 07:25:21
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0