Rund som en boll!!

En till biverkning man kan få när man äter den medicin som jag äter är just att man blir mera rund i ansiktet, blir mera uppsvälld om man säger så det har jag blivit, jag tycker jag ser ut som en boll i ansiktet ha ha ha. Det beror på cortisonet!! Men ju mer det sänks så ju mer försvinner rundheten förhoppningsvis :)

Hade ju läkarbesök i gbg igår, mitt blodtryck var väldigt lågt 100/45 men läkaren tyckte det var bra så han ville inte sänka min blodtrycksänkande medicin eftersom jag haft sådana puls rusningar så är det ju alltid bättre med lägre blodtryck än högt!! Ja det är ju inte konstigt att jag känt mig yr på sista tiden :) Nåja huvudsaken att jag inte svimmar iaf!!

Frågade läkaren om min vikt har ju ännu inte gått ner till min normalvikt har 7 kilo kvar dit, så han trodde det berodde på cortisonet och ju mer det sänks så ju mer kommer jag gå ner i vikt, hoppas det!! Han tycker absolut inte att jag ska börja banta ner mig eller så, jag behöver den näring jag kan få. Det enda man kan tänka på är väl att inte äta så mycket av det onödiga och röra på sig så gott det går. Men maten ska jag fortsätta med som jag gör nu. Nåja nog hinner jag gå ner 7 kilo det är ju inte hela världen bara jag inte går upp mera. Det är ju huvudsaken!!!

Det var en nolla igen så nu är vi tillbaka i Sangis och jag har äntligen fått träffa min älsklingar igen. Herman blev nog oxå glad att se mig igen och för att inte tala om Cilla hon har nog verkligen saknat mig. Idag skiner solen så ska gå på en promenad med Herman och sen kommer det besök hit till mamma och pappa idag, det ska bli kul har inte träffat dom sen i april.

Nu sitter Herman i sin babysitter och kollar barnprogram :) det börjas i tid!!! Men han är ju nöjd iaf. Imorgon åker vi till Pajala igen blir där till den 11 nov för sen bär det av till GBG igen och sedan blir det Gotland och då följer Herman med och mamma oxå. Nåja ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt med en nolla till =)

2008-11-01 @ 12:14:05
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0