Den första!!

Om det nu blir någon av dom klänningarna så blir det helt klart den första, den känns mer rätt till ett bröllop speciellt när man ska vara brud :) Men vi får se kanske hinner hitta något ännu bättre men blev väldigt fäst vid den så får se :)

Inatt har Herman inte sovit bra alls inte mamma heller, han väckte mig vid tre och låg vaken ända till sex på morgonen under den tiden var han inte så ledsen mest orolig han kunde inte sova låg och vred och vände sig. Jag tog honom till min säng och vi låg och kollade sex and the city gud vad han blev tyst och lugn. Ja vem blir inte det av att titta på den serien :) Till slut somnade han om igen, han hade nog svårt att sova pga sina röda och torra kinder för han skulle hela tiden dit och klia. Men nu har vi hämtat ut hans medicin mot klådan så vi hoppas det blir en bättre natt så vi alla får mera sömn. I alla fall så den salvan vi fick av bm den verkar hjälpa för hans kinder så lite bättre ut idag på morgonen.

Jobbigt när man märker att ens lilla älskling har ont och är besvärad man vet inte riktigt vad man ska göra men han verkade nöjd med att få ligga bredvid mamma och kolla sex and the city det är ju en bra medicin det vet mamma själv det. Hela serien sex and the city fick jag under tiden när jag låg på sjukhuset så på kvällarna när jag blev ensammen och alla gick för att lägga sig så låg jag och tittade sex and the city. Det gjorde att jag kände mig mindre ensammen och jag hade mycket lättare för att somna :)

Nu sover Herman så gott så i sin vagn, vi har varit till byn och hämtat ut lite mediciner samt handlat lite mjölk vi tog en promenad dit. Det var så härligt vi behövde nog alla fyra lite frisk luft, med fyra tänker jag på mig, herman, peter och cilla :) Hela lilla familjen!!

Jag ska passa på att vila nu när Herman sover oxå hoppas vi att hans kinder blir bra snart för det är så tråkigt när man märker att han blir besvärad av dom. Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej vännen!



Hoppas Hermans kinder blir bra snart.

Vi kan faktiskt också skryta om att vi har snö här...underbart mysigt! Hoppas bara att det INTE blir slask.



Du kommer bli en jättefin brud vilken klänning du än väljer ;) men den första var finast av dom två.



Kram kram

2008-11-25 @ 14:55:25
URL: http://ontheinside.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0