Bakom ratten!!

I Måndags satte jag mig bakom ratten för första gången sedan juni, eftersom jag inte kunde köra bil sista veckan som gravid för magen tog fast i ratten och längre bak kunde jag inte sitta för då fick jag inte ner kopplingen ha ha ha så är det när man är kort och tjock :) Nåja idag och i Måndags gick det jätte bra att köra ingen mage som tog fast i ratten, tur det :) Har varit och tagit prover nu på morgonen, det gick bra... så van som jag blivit med att få sticka mig så tänker man knappt på det något mer!! Men jag har ju aldrig tyckt det varit jobbigt heller!!

Igår var jag till apoteket fixade med mina mediciner alla fanns inte inne så måste dit idag och hämta ut dom eftersom dom skulle beställa hem medicinerna och dom skulle komma idag nån gång. Vi var ute och promenerade i det fina vädret och på kvällen var vi förbi och hälsade på hos Katta och Affe. Herman tycker det är så roligt han tittar hela tiden på vad Lilly gör och säger :)

Idag ska vi väl ut på en promenad så Herman får sova i vagnen, nu ligger han och vilar lite i sin egen säng efter att jag matat honom, han blev nog proppmätt :) Måste även till banken idag fixa med nya batterier till min internetdosa den har krånglat länge nu och nu får jag inte ens igång den så det är nog dags nu!!!

Vi badade Herman igår och han börjar mer och mer tycka om att bada, han har ju alltid gillat det men han blir mer och mer förtjust i det. Så jag hoppas han blir som sin mamma att han älskar vatten och inte blir rädd för det. Om ungefär 3 mån får jag gå och bada i bassäng och då ska vi åka till Piteå havsbad med Herman och bada i massor... läääängtar!!!

Nästa vecka blir det förmodligen flytt för våran del, ja inte så långt utan till slåttervägen här i Pajala, vi har fått en trea på bottenplan... häääärligt att slippa denna trappa, är så jobbigt när man har vagn och allt. Det kommer bli jätte bra, det är så fin uteplats där borta oxå. Sen är det inte mitt i byn så det låter inte massa på storhelgerna som det gör här.  Men jag har sådan tur att jag behöver inte alls flytta grejjerna utan det gör Peter och hans föräldrar och syskon åt oss... för mest troligt blir det kanske då jag, Herman och mamma är i gbg och gotland!!!
Ja gud vad jag längtar till Gotland, ska bli sååå mysigt att äntligen få träffa syster och barnen!! Ska bli så kul att dom får träffa Herman igen han var ju sååå liten sist!!! Nåja nu ska jag gå och vila framför tvn ett tag innan Herman vaknar igen!! Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Tessah

hej gumman!



Vi får bara förskyldning på förskyldning alltså haha.



Va skönt me ny lägenhet där de inte finns trappor. Det behöver man då man har barn! Och utplats, härligt. :P



du är utmanad i mon blogg föresten =)

2008-11-06 @ 08:40:29
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0