Utmaning!!

Jag har blivit utmanad av Tessah i sin blogg så här kommer den:

Tre namn jag går under:
Hanna
Hannis
Hannisen

Tre saker som skrämmer mig:
Att något hemskt ska hända det barn jag bär i min mage
Att jag ska förlora någon som står mig väldigt nära
Att det finns så mycket krig och elände i denna värld

Tre saker jag har på mig:
Mjukisbyxor, t-shirt, trosor

Tre sanningar:
Jag avskyr näst intill alla bollsporter ha ha ha :)
Fast basket spelade jag lite grand på min fritid när jag var liten
Jag älskar att spela teater!!

Tre saker jag verkligen vill ha:
Ett eget hus
En sommarstuga vid havet
En ny dator

Ja det var allt gick ju rätt så hyfsat men endel frågor var svåra att komma på något :)

Jag utmanar: Hanna, Johanna och Lena!!!

Nåja över till annat, idag är jag ju ledig som jag kommer vara länge nu härligt... så jag försökte ta en sovmorgon men kunde inte somna om när Peter gått till jobbet vid åtta tiden men fick iaf sova till åtta :) sedan låg jag i sängen och läste till efter nio nån gång och efter att jag åt min frukost så gick jag och Cilla på en promenad. Så nu ska vi ta det lugnt det är kallt ute men solen är iaf framme... men det blåser som bara den... nåja idag blir det en lugn dag, härligt, ska och handla senare när Peter kommer på rast... sen blir det lugnt, försöka börja göra någon nytta här kanske :) ja ja nu ska jag lägga mig på soffan och vila... ha det fint... kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0