Tjockis!!!

Har fått höra av många kommentarer som: Nu är det nära, nu har du inte länge kvar eller hur?
Hmmm jag tycker ju att det är länge kvar hela två mån ha ha ha och säkert längre än det oxå :) Så jag brukar då svara att ja det är ett tag kvar är beräknad till 23 juli, då får jag höra men du är ju redan så tjock ha ha ha, eller magen är ju redan så stor... ja man undrar ju hur den ska se ut i sista månaden när den redan vuxit sig så stor, men man är van man märker det knappt själv det är bara mysigt ;)
 
Vecka 30 (29+3)
 Nog är den ju rätt rund men inte vet jag om den är så rund som om man vore i sista månaden men det är ju olika för alla människor... jag har erfarenhet av min systers gravid magar och dom har alltid varit jääätte stora så går jag i hennes fotspår vet jag vad jag har att vänta mig ;)

Annars så är allt helt okej, har sovit till nio idag det var skööönt, kändes som sovmorgon ha ha ha annars brukar jag ju alltid vakna före åtta... men det var härligt... ska nog lägga mig och läsa lite och ta det lugnt resten av dagen, har varit ute på en promenad med Cilla annars har jag inte gjort så mycket mer... imorgon ska jag ta itu med städning här hemma och på torsdag tänkte jag ta och baka kanelbullar och filbullar....  det blir nog gott :)

Bebisen mår bra den sparkar och rör sig titt som tätt där inne i magen, nu ser man tydligt på magen hur den ligger var den ligger osv, eftersom det putar ut extra mycket där den ligger och trycker... :) ibland sparkar den så hårt att man till och med får ont hi hi hi det är en livlig krabat vi har men det är mysigt!!! Längtar så tills den kommer ut till oss, ska bli så spännande. Nåja nu ska jag gå och vila lite, ha det fint... kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg just att du utmanat mig :) Ska göra det där imorgon kanske, orkar inte börja med det just nu ikväll. Hihi :) Börjar bli rätt trött nu. Vilken stoooor mage du har, nu ser man ju verkligen hur stor den är :) Va mysigt!! Kram

2008-05-13 @ 23:00:56
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Tessah

Hurru kolla tävlingen jag har: http://tessah.blogg.se/1210341095_vinn_en_sagobok_frn_m.html

2008-05-15 @ 09:21:43
URL: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0