Sangis imorgon!!

Imorgon ska vi till sangis, ska bli så kul och mysigt... men jag längtar till den 16 juni för då åker vi till sangis igen och då blir vi där i två och en halv vecka... nu stannar vi bara över helgen och man känner alltid att en helg är för kort tid så mycket man vill hinna med!!!

Idag har Peter jobbat, han kom hem vid två tiden... det gick inte så bra att sova inatt för varken mig eller cilla, jag vaknade hela tiden av  att cilla vandrade omkring och redan klockan fem imorse skulle hon ut och pinka... jag misstänker att hon börjat löpa nu, för har hittat lite blodfläckar här inne som mest troligt kommer från cilla, eftersom varken jag eller peter har blött så är det nog från henne :) ganska komiskt för jag och min kompis lisa pratade om hundar som löper under denna veckan och hon berättade att hennes systers hund redan börjat löpa, så sa jag att cilla inte hade det... där fick jag som jag teg... så det var säkert därför hon ville ut och pinka kl fem det händer ju aldrig annars!!!

Men inatt slipper vi sova själva... det ska bli skönt, kanske vi båda slappnar av :)

Bebisen mår bra, sparkar och har sig som vanligt.... det känns att den börjar få mindre med utrymme där inne... eftersom den inte rör sig lika mycket som tidigare men sparkarna känns mycket tydligare och hårdare för varje dag som går men det är mysigt. Idag vecka 32, tänk vad tiden går, endast 8 veckor kvar till beräknad förlossning. Ja det ska bli så mysigt att få träffa sin bebis.

Nåja nu ska vi iväg och inhandla ett gratulationskort till william och ett till mamma sen ska vi nog iväg till jenny och johan och det kanske blir att vi far en sväng och kollar fotboll här i pajala är ju pajala mot sangis ikväll... kan bli kul att se... men inte ser vi hela för man får ju inte missa när sverigen ska kvala för en plats i eurovision... nä nu ska jag gå, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Lisa

gud vad komiskt att Cilla börjat löpa också. Sigrid är nog i sluttampen nu. skönt. Det är jätte vanligt att dom vill ut och kissa hela tiden när de löper. Men som tur är har ni bara en trappa att springa nerför, till skillnad från oss :)ha det så mysigt i sangis, kramar.

2008-05-22 @ 18:54:20
Postat av: Sofie

Jaaaa!

Det kunde ju inte passa mer pefekt. Jag kommer till Kalix den 17 juni. Då måste vi ju hinna ses innan du åker hem igen hoppas



Sköt om dig.

Kram!

2008-05-23 @ 09:43:37
URL: http://www.familjenlarsson.net/sofie/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0