Egen tvättmaskin!!!

Ja nu har vi äntligen en egen tvättmaskin, så idag tvättar jag för fullt här hemma så skönt när man slipper springa till tvättstugan och så härligt när solen är framme då kan man ju hänga kläderna på balkongen eftersom våran klädhängare ryms där... det är toppen :)

Härligt när solen är framme idag, fast den har ju dock inte varit framme hela dagen vilket man hade velat... men iaf man får ju se den lite grand :) Idag har Peter börjat jobba kl ett så innan det var vi och inhandlade mat för veckans gång och sedan har vi varit ute på en promenad med cilla och även ätit mjukglass.... mums!!! När Peter gick till jobbet satte jag igång med att tvätta och jag och cilla har även legat och vilat här mitt på dagen var sååå härligt!!! Sen har vi mest suttit på balkongen, jag har börjat på en ny bok nu marian keyes änglar, den verkar bra och hon är ju min favoritförfattare... man slipper tänka när man läser hennes böcker :)

Idag är det alltså en väldigt lugn dag, har nyss varit ut med cilla och promenera igen... går ju inte så långa promenader när jag väl går så därför går jag istället flera gånger om dagen med henne... så hon får lite motion iaf man är ju inte i den bästa formen med att promenera långa och snabba promenader :) Men tur att Peter går med henne så fort han har tid för det är inte klokt hur mycket en hund behöver aktiveras... men det är kul!!!


Ikväll är det desperate housewifes... det måste man ju bara se det programmet är bara för bra!!! Nåja nu ska jag gå och göra någon nytta här, sedan ska jag hoppa i badet... ha det fint... kram kram.


Kommentarer
Postat av: syster yster

Hej gullegumman. i miss you!Men snart kommer ni ju hit!

2008-05-30 @ 11:22:31
Postat av: Mia

Hej Hanna! Ser att det börjar bli dax om några veckor =) Allt bra med dig annars? Vet ni om det blir en gosse eller en tös? Kram

2008-05-31 @ 00:23:19
URL: http://mayapiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0