Besök!!!

Igår fick vi besök av mamma och pappa, dom kom hit vid sex tiden och då hade jag lagat färdigt maten, fläskfile i ugn med potatisgratäng det blev faktiskt supergott och det verkade alla andra tycka oxå... mums.
Vi åt och tog det lugnt, jag visade alla babykläder för mamma och dom fick även se alla babysaker vi inskaffat... sen kollade vi så ska det låta, älskar det programmet det är så bra och det har jag tyckt från och med börjans start tänk det har pågått i tio år och då var jag bara 15 år men kommer ihåg att ibland kollade man på det tillsammans med mamma och pappa när man inte var ute och gjorde bus ;)

Sen blev det att spela lite fia och mamma vann och jag kom tvåa... sen blev pappa trea och Peter kom sist... men det är ju ett roligt spel, tänk hur mycket man spelade det när man var liten :)
Ja sen skulle det ju kollas hockey, jag är inget fan av hockey inte av någon sport alls, ja sån är jag ha ha ha, men jag var ändå så trött så jag gick och la mig men naiv som jag alltid är så trodde jag att det inte skulle bli några problem att sova men det blev det för inte var det tyst i vardagsrummet det jublades och suckades om vartannat ha ha ha... men var iaf kul med besök.

Idag åkte mamma och dom hem vid tre tiden, innan dess var vi runt och körde bil härikring kollade älven osv... kollade på hus och fördrev tiden. Till lunch gjorde pappa hemlagad pizza och det blev så gott.... borde testa på det själv någon gång, är ju sååå himla gott. Sen när dom åkt, gick jag och Cilla och vilade, Peter var på jobbet och när han kom hem tog vi en promenad med Cilla, sen har vi kollat sommarkrysset och kryssat, vi älskar ju att kryssa båda två så det programmet passar oss :)

Imorgon blir det en lugn dag, ska bara ligga hemma och kolla film, ta en promenad med Cilla och mysa på.
Annars så verkar bebisen må hur bra som helst sparkar i massor i magen och ibland gör det till och med ont den är så ivrig våran lilla bebis :) Men det är kul!!! Är i vecka 31 nu, tänk bara 9 veckor kvar till beräknad förlossning, ja jag hoppas att bebisen inte tänker stanna två veckor över tiden, vore så jobbigt att behöva vänta så länge ;) man längtar ju såååå mycket, men den kommer när den vill och är redo inget man kan göra åt :)

Nu ska jag gå och läsa, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ahaa okej, men du har kikat på bebisen nu på webben? :) Joo det säger bara pang så ligger vi där själva.. Och gud vad jag kommer längta tills vi får åka hem därifrån :) Haha. Kram

2008-05-18 @ 10:08:13
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Javisst var han söt :) Hehe joo den växer, jag kan inte ha min vårjacka nå mer. Eller jag får precis igen den, men det stramar nå fruktansvärt på magen då, så det är inte så skönt. Jag har min mammas jacka nu för tiden ;) Haha jaa det är ju en fördel om man tar sig dit först! :P Kram

2008-05-18 @ 11:15:28
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha okej, jag har kunnat ha vinterjackan under vintern iaf :) Men så längesen man använt den nu, så jag märkte igår att den började vara lite tajt nu med kläder under! Ja det är ju inge vidare bra om man går runt o fryser om magen, men snart slipper vi ju allt som har med jackor o göra :) Kram

2008-05-18 @ 14:32:26
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Jo det har ju varit så himla kallt då det snöat o blåst. Idag har det regnat här, dock inte just nu för tillfället iaf :) Det sägs ju att om det blir varmt för tidigt så blir det en kall sommar, o det vill vi ju inte. Kram

2008-05-19 @ 11:56:41
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0