Bakdag!!!

Nu har jag satt igång med bakandet, väntar bara på att degen ska jäsa sen blir det att göra bullar :) det ska bli gott att äta dom sen :) Så först nu kanelbullar sen blir det att försöka sig på att göra filbullar har aldrig gjort det men Peters mamma brukar göra sådana och dom är jätte goda så får se om man lyckas.

Igår hade vi en riktig städdag, dammsög, skurade, dammtorkade ja allt sådant där tråkigt... bät sängkläder, vädrade filtar och mattorna... ja det behövdes verkligen!!! Sen har det inte hänt så mycket mer under veckan, jag tar det lugnt, vilar så ofta jag kan för det behöver jag verkligen... är sååå trött nu för tiden, beror nog på att jag sover så oroligt på natten vaknar flera gånger pga att jag måste upp och pissa sen har jag svårt att somna om så inte ofta man sover en hel natt nu för tiden eller det händer aldrig något mer, men det är ju bra träning inför framtiden ;)

Bebis mår bra, den sparkar och har sig dagarna i ända speciellt när jag lägger mig och ska vila då är den igång... ;) ja det är så mysigt, längtar så tills vi får träffa den lilla i min mage.

Imorgon är det fredag, då ska mamma och pappa komma hit och hälsa på... dom stannar nog bara till lördag eftersom pappa jobbar på söndag men iaf kul att dom kommer dom har inte ens varit till våran nya lägenhet... men nu får dom se den :) Så vi tänkte väl ta och grilla nå gott kött och göra potatisgratäng till det blir nog supergott. Nåja nu ska jag gå och se hur det går med min deg, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe jag har inte gjort det ännu. Har haft fullt upp om dagarna, så jag har inte hunnit ännu, men jag ska så småningom :)

Joo större lär den ju bli, eftersom det är några veckor kvar.. Angelika fick en gosse idag, ifall du inte visste :) Joo det går bra med mig o magen. Ska ta o lägga in någon bild någon dag :) Kram

2008-05-15 @ 22:53:24
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0