Vecka 22 tiden rinner iväg!!

Nu är jag i vecka 22, alltså tiden går himla fort fast man ändå tycker den går sakta ha ha ha man önskar det blev juli på en gång fast det är himla skönt att tiden inte går för fort man hinner växa in i mammarollen det känns helt underbart. Man hinner fundera och planera i massor inför det kommande barnet... jag tycker verkligen om att vara gravid det är sååå härligt, nu känner jag mig mera lugn och harmonisk än den oron jag hade tidigare...

Jag känner bebisen småsparka varje dag nu för tiden det är så härligt... men Peter har inte lyckats känna igen för ibland är det så små sparkar att det bara är jag som känner dom och så slutar den när Peter sätter dit handen men han har ju iaf känt en tydlig spark vi får väl vänta och se snart sätter den väl igång rejält och sparkar som bara den så vid båda känner det hela tiden :)

Idag är jag ledig och idag blir det inte att göra mycket, diska, laga mat, promenera med Cilla det vanliga :) Imorgon jobbar jag från 12-21 sen är jag ledig helgen, så vi hoppas på fint väder i helgen så vi kan vara ute i massor med Cilla och busa i snön, kanske blir att vi far till Jenny och Johan på lördag om dom är hemma, kollar melodifestivalen osv... sen blir det rätt lugnt som vanligt... härligt med helger nu för tiden ;)

Efter imorgon jobbar jag bara tre dagar och sen har jag semester i en och en halv vecka häääärligt.... det ska bli sååå skönt... vi åker ju självklart till Sangis då på skärtorsdagen, ska bli så mysigt att få komma hem till mamma och pappa... bara mysa där hela påsken... Nåja nu ska jag gå och kolla lite tv, ha det fint... kram kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0