Solen tittar fram lite grann ;)

Ååååh vad härligt nu känns det som att våren är nära... idag tittar även solen fram lite men det är ännu lite mulet några moln på himlen och ibland kommer det snö och ibland blir det sol ha ha ha men man ser den iaf mer än i helgen hääärligt!!!

Idag har jag jobbat från 7-11 skönt att sluta tidigt, när jag slutat gick jag till försäkringskassan fick sitta där nästan i en timme för det var sådan lång kö för såklart har dom ju stängt försäkringskassan i pajala dom har bara öppet en gång i veckan på tisdagar eftersom dom skär ner på allt ha ha ha så därför går ju alla just idag dit... nåja fick iaf in min ansökan och hoppas att den går igenom!!!

När jag kom hem tog jag och Cilla en promenad vi var ute i en timme, var sååå härligt och inge kallt heller så skönt. Så nu är vi båda helt slut, cilla somnade på en gång och jag är helt slut ska lägga mig och vila så fort jag ätit lunch... på eftermiddagen ska jag till sjukgymnasten, får se hur det går, kanske inte kan röra mig alls nu när jag promenerat och jobbat osv ha ha ha kommer säkert straffa sig men det var sååå skönt att vara ute i det härliga vädret.

Igår jobbade jag från 12-21 så har haft fullt upp, jobbar även imorgon från 7-14.30 sen har jag semester ska bli så skönt, vi åker till sangis på torsdag, då blir det att mysa i massor med barnen och busa i snön :) Ska bli så roligt och härligt att få bada badtunna... :)

Ikväll blir det lugnt, kanske går ut en sväng på isen med Cilla och min älskling, han ville testa åka skidor med Cilla så ska bli kul att se om hon springer bredvid eller om hon blir rädd... ja det ska bli intressant :) Nåja nu ska jag gå och äta lunch, ha det fint... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0