Skumbad såå härligt!!

Min nya medicin mot mina foglossningar är just skumbad i vårat badkar, det var sååå skönt för ryggen glömde för ett tag bort hur ont det gör och kände mig så avslappnad så nu vet jag att när jag har riktigt ont då är det bara lägga sig i badet istället för att ta en alvedon har inte alls lika ont nu efteråt heller... hoppas det håller i sig så det inte gör sååå ont på Måndag när jag ska och jobba igen. Nåja det får lov att gå bra :)

Igår var vi och åt middag hos Peters föräldrar, var riktigt gott och skönt att slippa laga mat. Sen kollade vi lets dance här hemma och sen skjutsade jag Peter till en fest. Sen åkte jag och Cilla hem och sov, var sååå skönt. Annars har det inte hänt allt för mycket i helgen, idag har vi varit ute på en promenad med Cilla vi hade tänkt åka till gällivare och handla lite babykläder från lindex men blev inte så för min rygg orkade inte med det och inte mitt huvud heller har haft migrän idag usch usch... nåja nu är det iaf bättre. Men har iaf beställt lite babykläder från lindex dom var sååå söta, längtar tills man får börja använda dom, önskar det var Juli nu ;) men tiden går fort!!!

Jo förresten min moster har varit förbi och hälsat på hos oss idag en liten snabbis, för hon var i  byn på någon kurs... så det var ju jätte kul, hon tittade förbi och vi fick choklad... gott!! :)

Nu jobbar Peter, han slutar kl 22 så jag och Cilla har legat här hemma och kollat melodifestivalen och bara myst, sen händer det inte något mer för ikväll blir sängen snart är sååå trött.
Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skumbad är aldrig fel...speciellt inte om det hjälper mot smärtan.... :)
Du kommer bara se ut som ett russin :)

2008-03-02 @ 11:04:21
URL: http://misseverything.blogg.se
Postat av: Emilia

men va härligt o beställa bebbiskläder :) hur är allt annars då?

2008-03-04 @ 09:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0