Sangis och semester!!

Ja nu har jag semester ända till 31 mars... hääärligt!!! Gissa om jag ska vila ut i massor, ska vara ute i friska luften och grilla korv och köra skoter och bada badtunna och bastu ja jag ska riktigt njuta av min semester... sååå skönt :)

Idag åker vi till sangis, Peter ska bara sluta jobba först han börjar kl 12 idag och slutar 18 så direkt när han slutat jobbet då åker vi mot sangis.... ska bli så mysigt. Solen skiner för fullt ute idag så ingenting kunde vara bättre :) Jag och Cilla ska ut och promenera i det fina vädret kanske tar en tur på isen är ju sååå härligt. Sen blir det att packa färdigt det sista och göra allt klart till älsklingen slutar så vi kan åka på en gång.

Imorgon blir det som sagt att grilla i grillstugan och bada badtunna och bastu hos mamma och pappa sedan ska vi iväg till Jennie och Pär nån gång på kvällen och sedan går vi till sangis puben... det ska bli roligt!!!
Träffa en massa folk känns som att det var himla länge sedan nu :)

Lördagen då kommer det en massa folk till mamma min moster och hennes barn plus min kusin och hennes sambo så det ska bli riktigt kul... ser fram emot denna helg super mycket. Söndagen har jag inget inplanerat än så länge vi kanske sover hos syster och barnen på söndagen för dom ville det så gärna, William ringde idag och frågade om vi inte kan sova hos dom och inte nekar man ju till det ;)

Måndagen åker vi hem till Pajala igen och vet ni vad mina söta syskonbarn kanske följer med oss det låter så på dom nu... men vi får se barn kan ju ändra sig i sista minuten ni vet dom är ganska mammiga av sig så inte säkert dom vill åka ända till Pajala utan mamma men man kan ju alltid försöka om dom gör det så stannar dom till onsdag hos oss och då kör jag hem dom och stannar i sangis några dagar eftersom jag är ledig och Peter jobbar. Så vi får hoppas att dom kommer med... då får dom följa med till barnmorskan på Tisdagen och lyssna på hjärtljudet vore ju spännande och har även sagt till dom att om dom kommer så går vi och badar i Pajala badhus och det lät som en bra ide tyckte dom :)

Men iaf så får jag ju träffa dom i vilket fall som helst... så det är ju toppen :) Nä nu ska jag och Cilla ut i det fina vädret, ha en riktigt glad påsk allihopa!!!Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en bra påsk! :) Kram

2008-03-20 @ 14:25:17
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Johanna

Hoppas du får en underbar påsk =)

2008-03-20 @ 19:50:19
URL: http://misseverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0