Så mysigt!!!

I fredags så kände Peter våran bebis sparka för första gången i min mage och det var sååå härligt, jag har ju känt den sparka rätt länge nu, att den verkligen rör sig där inne och det blir tydligare sparkar för varje dag som går. Men Peter har inte lyckats känna för varje gång han satte handen på magen så slutade bebisen sparka men i Fredags då var den igång igen och Peter lyckades känna sparken det var sååå mysigt, nu längtar vi sååå oerhört mycket efter våran lilla bebis, hoppas tiden går fort men det gör den nog.

Nåja har jobbat heeela helgen så är helt slut, snacka om vilka långa dagar vi har i lördags jobbade jag från 8-20 och söndags från 11-21 ja jag var helt slut och idag har jag varit på p-möte från 9-11 så har inte fått sova ut idag heller och imorgon och på onsdag jobbar jag från 7-14.30 jaa hur ska jag stå ut, jag som har såå ont när jag går... det gör ont i nedre delen av magen och i ryggen... hoja men har iaf blivit lite bättre än förra veckan är iaf härligt det hjälper verkligen med ett bad det är sååå avslappnande.
Men iaf så verkar det som att jag kanske får havandeskapspenning min chef skulle skriva under papprena nu och hon skulle skriva som jag gjort att det är tunga lyft och att man står och går mycket osv. Så kan jag ju inte omplaceras så det verkar som att havandeskapspenningen går igenom hoppas att försäkringskassan tycker det med.... i sånt fall slutar jag jobba 23 maj men går då på semester lite innan i början av maj typ... kanske redan slutet av april ska kolla hur mycket semesterdagar jag behöver ta ut osv... vill ju spara lite är ju bra att ha kvar men men skönt om man iaf får sluta två mån innan beräknad förlossning... hoppas!!!

Så har inte hunnit med så mycket mer än jobb i helgen, ja vi har då kollat lets dance i fredags och melodifestivalen i lördags och igår kollade vi wallander, dom filmerna är så bra och speciellt den som visades igår den är ju bara för spännande men konstigt nog kunde jag sova helt utan mardrömmar inatt... häärligt :)
Idag blir det lugnt, ska äta lite lunch nu och sen blir det en promenad med Cilla och sen blir det att vila lite... vid 17 kommer min älskling hem från jobbet så då ska vi äta nå gott, får se vad man lagar :) sen blir det att fara och handla lite har nästan inge mat hemma blir alltid så när man jobbat en hel helg... nåja nu ska jag gå och mysa med Cilla :) kram kram.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-10 @ 11:59:44
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Hanna

Imorgon har vi UL :)

2008-03-10 @ 19:40:30
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: malin & milla

hihi, det var samma för David. Milla ville inte sparka så fort han la dit sin hand, så slutade hon men sen lyckades han lura henne så han fick känna en, några veckor efter att jag kände min..
Jag kände första sparken när jag var i v.21. Ganska sent om jag fattat det rätt.. Vilken vecka är ni nu i? Guuud va spännade och mysigt med en liten sommarbebis! :)
Milla växer så det knakar och utvecklas dagligen. Nu behöver man inte hålla i huvudet längre när man bär henne och hon kan sitta i knät långa stunder och jollra och skratta! Snart är det er tur! =)
Kram från oss

2008-03-11 @ 21:51:06
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0