Om ändå solen sken...

Ingen sol idag heller man börjar undra om det faktiskt finns en sol på himlen den kanske har gått och gömt sig för evigt nu... trist trist... nåja hoppas det blir fint till påsk iaf man kan ju alltid hoppas men i Sangis är det säkert fint väder det är det alltid säger vi ;) Men iaf så är vi båda två lediga i helgen så idag har vi storstädat här hemma nu ska vi ta och äta lite lunch och sen ska vi ut på promenad med Cilla sen ikväll blir det middag hos Peters föräldrar och sen blir det att kolla melodifestivalen får se om vi ser på den hemma eller far till Jenny och Johan eller nåt!!

Jag måste bara säga hoppas verkligen INTE att christer sjögren vinner melodifestivalen... hoja det är det sista jag vill... vore inte kul om han fick representera sverige i eurovision visst hans låt sätter sig på huvudet som bara den och är en typisk schlagerlåt men inte en av dom bästa därför tycker jag att han inte förtjänar att vinna men men man vet ju aldrig vad andra tycker så man får se hur det blir... jag skulle nog själv rösta på charlotte perelli eller linda bengtzing... eller nordman ja vem som helst men inte christer sjögren ;) Ja jag får hoppas att andra håller med mig!!

Imorgon ska vi mest troligt på gällivare marknad, om inte vädret blir jääätte fint så man har större lust till att fara ut och grilla vi får se hur det blir... men gällivare marknad lockar iaf mest för att jag vill gå på kina och äta kina mat ha ha ha.... sen blir det wallander imorgon, dom är ju så bra dom filmerna... :)

Det är iaf härligt att jag bara jobbar tre dagar till sen har jag semester i en och en halv vecka... sköööönt... längtar till påsken kommer bli så mysigt att få komma och framförallt mysa med syskonbarnen och skvallra med syster yster... grilla korv i grillstugan och köra skoter och busa i snön med Cilla :)
Nä nu ska jag gå och hjälpa Peter med lunchen... men ni får ha det så bra... kram kram.


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Vem tycker du ska vinna melodifestivalen 08? =P

2008-03-15 @ 12:42:11
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Jonna

Ha en bra Lördag:)

2008-03-15 @ 12:48:44
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Hanna

Häär är det strååååålande sol, sjukt härligt ute :) Vi har precis kommit hem, varit i stugan, kört skoter o grilla hamburgare hela morgonen :) Var super härligt!! Hoppas solen hittar till Pajala nån gång ;)

2008-03-15 @ 14:28:35
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Tessah

här har de vart strålande sol heeeeela dagen :)
Härligt.
Syns när du kommer upp te påsk!

2008-03-15 @ 23:49:00
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Hanna

Hehe ja, vi får nog skicka solen en karta så att den hittar till Pajala nån gång ;) Kul med marknad. Ska du handla nått? :) Kram

2008-03-16 @ 09:46:23
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Men det var ju inte dåligt det ;) remmar är ju det viktigaste! Haha :P Åh fy va gooooooott!! Lite sugen jag är på det :) Vi var hos min mamma o pappa o åt middag, sen for vi till min syster o hälsa på :) Annars tog vi det bara lugnt! Kram

2008-03-17 @ 09:05:21
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0