Migrän!!!

Usch... har legat med migrän heeeela morgonen, spytt i massor osv inte skoj men fick i mig lite frukost där vid elva som jag fick behålla det var skönt iaf... nu känns huvudvärken bättre men som sagt skulle jag ha jobbat idag men var ju tvungen att sjukanmäla mig pga migrän... blir lite less att behöva sjukanmäla mig ofta får dåligt samvete och känner skuld när jag är borta men vad ska man göra när man mår dåligt jag kan ju inte gå till jobbet med en hink i handen?? och barnmorskan sa ju att migränen kan bli värre när man är gravid eftersom man funderar mera och kanske oroar sig lite grand osv... Oxå kan jag ju inte äta mina migräntabletter så kan bara ta alvedon och dom hjälper inte alls... men men förhoppningsvis slutar jag snart jobba då behöver jag inte oroa mig för att få migrän :)

Nåja nu mår jag iaf bättre så lär ju fara och jobba imorgon... skönt det iaf, annars så verkar bebisen må hur bra som helst imorse när jag mådde som sämst så kände jag den sparka i massor i min mage det var så härligt... Det är iaf toppen att bebisen mår bra då spelar det ingen roll hur dåligt man själv mår ;) Jag gillar faktiskt att vara gravid det är sååå mysigt och härligt nog för att det är jobbig med migrän, foglossningar och allt annat jag har haft men det är såååå mysigt när man känner bebisen inom sig hur den sparkar och har sig... ja helt underbart, jag längtar tills vi får träffa den :)

Idag blir en lugn dag ska mysa här hemma med Cilla, laga nå mat tills när Peter kommer hem från jobbet... sen händer det nog inte så mycket... imorgon blir det jobb igen och sen på torsdag är jag ledig sen jobbar jag fredagkväll och sen är jag ledig helgen... hääärligt!!! Nåja nu ska jag gå och ringa jobbet och säga att jag blivit friskare att huvudvärken är på väg att släppa så det blir att komma imorgon... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo jag ska försöka fixa bilderna här så småningom, kanske lite senare idag :) haha jooo det har vi sagt massor med gånger!! :D Hahaha :) Gud va jag längtar! Ha det fint! Kram kram

2008-03-12 @ 10:28:42
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Nu är det din tur att fota magen. ;)

2008-03-12 @ 16:09:20
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

joo, magen växer verkligen :) man börjar vara i vägen ibland nu ;) Joo man gör verkligen det! Längtar gör jag :) Kram

2008-03-12 @ 16:38:43
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Jo jag såg precis att du hade satt in dom korten :) Då ser jag fram emot att få se dom efter helgen! Kramkram

2008-03-13 @ 09:13:34
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0