Magen!!

Här kommer nya bilder på magen:
Vecka 24 (23+2)
 

Den växer och växer och större lär den ju bli eftersom det är några månader kvar, hoppas tiden fortsätter gå lika fort som den gjort fram tills nu... man längtar så oerhört mycket till sommaren!!! Tänk när man får hålla i sin egen bebis och lukta på den sååå mysigt, *längtar*!!!

Ja bebisen sparkar i massor, både med armar och ben, har även börjar känna när den hickar ha ha ha det är så häftigt hela magen hoppar :) Peter kände igår och imorse igen hur bebisen rörde på sig det är verkligen en väldigt livlig liten krabat där inne ;) Men det är sååå mysigt.

Idag händer inte mycket fortfarande förkyld, har inte alls mått bra idag känt mig svimfärdig hela dagen... oxå är jag sååå täppt i näsan sååå jobbigt... hoppas det blir bättre till imorgon iaf för på Måndag ska jag jobba igen...åååh är sååå trist att börja jobba när man varit ledig ett tag, nåja jag måste ju!!!
Men ska försöka ta mig ut på en promenad med Cilla idag, hon måste ju få komma ut lite.... sen blir det lugnt resten av dagen, Peter jobbar och slutar kl 22 så det blir att kolla en massa avsnitt av skärgårdsdoktorn har lånat hela serien av min syster yster så jag bänkar mig framför tvn... ska även försöka dammtorka här lite och diska så får Peter dammsuga imorgon... nåja nu ska jag gå ut med Cilla en sväng, ha det fint... kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0