Sveriges Nationaldag!!

Vilket härligt väder inte alls så där varmt något mer, jag pustar ut ;) Ni kanske tycker jag är konstig men just nu vill jag inte ha allt för varmt jag smälter ju bort då är ju nog varm som det är ;) Men idag är det sååå svalkande, till och med härligt att sitta på balkongen man svettas inte bort :) Men självklart är det roligt om det blir en bra och varm sommar men då kanske jag kan få ligga i en pool och svalka av mig... förhoppningsvis :)

Idag är det en lugn dag, jag håller på och tvättar kläder, tänkte att det är lika bra att göra bort det denna helg sen kan man börja packa till veckan eftersom jag åker till sangis redan den 12 och stannar där till den 2 juli, ska bli sååå skönt... Peter kommer den 15 juni med cilla, hon får stanna med han denna gång, tänkte att det är lika bra för vet inte var jag ska ha henne när jag inte är hos mamma och dom i sangis, om ingen är hemma blir hon ju ensam så mycket, eftersom jag ska iväg så mycket.. För torsdagen den 12 ska vi ju och titta på balen eftersom min kusin ska gå och sedan fredagen den 13 ska jag med william på hans skolavslutning och sedan ska vi iväg och kolla studenterna :) så det skulle bli att cilla skulle få vara så mycket ensam och då har hon det bättre hemma med husse eftersom han kan ta med henne till jobbet och är hon hemma själv kan han gå och rasta henne ofta osv, eftersom det är så nära ;)

Vi ska iaf bli bjudna på pizza idag av peters mamma och pappa, så snälla dom är, dom ska bjuda hela familjen, alla barn och barnbarn och vi blir rätt så många :) men det ska bli roligt få gå på restaurang, och pizzan här i pajala är ju sååå god :) Annars händer det inte så mycket mer idag, imorgon har vi bokat tvättstuga för vi borde tvätta sängkläder och det är så jobbigt att tvätta i egen maskin lika bra att boka då, har även två mattor som jag borde tvätta så det ska jag nog oxå passa på att göra imorgon... annars blir det en lugn helg. Vara ute och promenera med cilla och njuta av solen :) ha det fint, kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0