Sommar, sommar sommar!!!

Det är varmt ute, solen skiner och bebisen sparkar ;) har suttit på balkongen ett tag här på eftermiddagen var tvungen att smörja in mig så jag inte skulle bränna mig inte för att jag brukar bränna mig lätt men man vet aldrig kanske är extra känslig nu.... det var så varmt att sitta där men sååå härligt att känna sommarvärme och bebisen tyckte nog oxå att det var varmt gud vad den levde om i magen sparkade i massor sååå mysigt ;)
Har även inhandlat blommorna färdigt idag och planterat allt klart så nu är våran balkong så fin så.... det är mysigt med blommor känns verkligen som sommar då :)

Vi var till soltorget idag kollade när skolan hade musik i det gröna... är alltid lika kul att titta på det varje år... sen gick vi och köpte en mjukglass från sibylla alltid lika gott :) sen var vi även till sportringen och Peter köpte två par byxor som han var i behov av... äntligen säger jag ;) Nåja Cilla var med oss ute hela dagen och hon verkade trivas men gud vad hon tyckte det var varmt när vi kom hem drack hon vatten på en gång, jag förstår henne ;)

Nu har vi nyss ätit middag, köttbullar och makaroner.... det var riktigt gott speciellt när jag inte hade ätit nå lunch alls idag man har knappt något sug efter mat när det är så här varmt... men det är iaf härligt att det är varmt, hoppas det blir en bra sommar i år, allt känns så mycket lättare då :) nog för att det är jobbigt med magen i denna värmen och jobbigare lär det bli men hellre solsken än regn... det säger jag då :)

Ikväll ska vi iväg och kolla på balen lite, är ju alltid kul att se alla finklädda människor... sen ska vi till Peters mamma och pappa och fika nybakta bullar är ju aldrig fel :) nåja nu ska jag gå och göra mig i ordning för att dra ut på byn... ha det fint... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0