Mycket!!!

Ja nu har det hänt rätt så mycket sen sist jag skrev, fast jag ändå är ledig om dagarna känner jag att tiden inte räcker till åt att sitta här oxå ha ha ha och mindre tid lär man väl få när bebisen tittar ut ;)
Nåja i torsdags var solen framme då satt vi mest på balkongen och tog det lugnt, promenerade med cilla och köpte mjukglass. Vi köpte oss ett kubbspel och spelade kubb men gud vad jobbigt det var att böja sig ner efter alla pinnar hela tiden... jag blev helt slut det blev värsta träningen för mig ;) 

I fredags städade vi här hemma det behövdes verkligen nog för att vi städat nyligen men det är ju så när man har hund, blir skräpigt på en gång :) Vi var även och klippte oss, hon som vi brukar klippa oss hos hade drop in så vi fick vänta lite men det gick ändå ganska fort... jag klippte mig kort, väldigt kort för att vara mig har inte haft så kort hår sen jag var 14 år och då blev jag kallad pojkflicka ha ha ha och det var inte populärt men nu bryr jag mig inte om det... tycker det är skönare med kortare hår speciellt då det blir sommar och varmt och man får en bebis som säkert skulle ha dragit en massa i håret om det varit långt ;) jag ska ta kort på min nya frisyr så ni får se, kanske att jag hinner det senare idag, ska även knäppa på magen så ni får se hur den vuxit, för den har vuxit ;)
Sen åt vi tacos till middag och sen kollade vi talang 2008, har inte sett så mycket av det nu under våren, tycker inte att det är något höjdar program men efter som så ska det låta hade slutat och det var final i talang 2008 kunde man ju offra sig ;) Men det var ju kul att en så liten tjej vann!!!!

Igår var vi till luleå på en snabbtripp.... man orkar inte gå länge på stan oxå var det så varmt väder i pajala att man bara ville hem dit, i Luleå var det inte alls lika varmt men det är klart det blåser ju alltid där. Nåja jag fick mig lite sommarkläder, kan ju inte ha några av mina gamla nu... så köpte några byxor och t-shirtar så jag klarar mig under denna sommaren... och Peter fick oxå lite nya sommarkläder.... tänk att man alltid är i behov av kläder :)
Vi kom hem igen vid 18 tiden då får vi till Peters föräldrar eftersom Cilla var där och där fick vi även äta grillat.... det var så gott.... sen vid sju åkte vi hem för vi var båda jätte trötta, även cilla, hon bara sov hela kvällen helt slut :)

Idag har vi nyss vaknat och nu blir det en lugn dag idag, kanske att vi går och köper lite blommor som vi ska ha på balkongen under sommaren och det blir även till att grilla idag.... mmm vad gott det ska bli. Nåja nu ska jag gå och äta frukost... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Synd att vi aldrig hann träffas, men kommer mest troligt till nästa helg. det är jätt längesen jag var i pajko. då måste vi ses. spännande att se din mage & frisyr, nu är det inte länge kvar tills bebben tittar ut.

kram!

2008-06-01 @ 10:58:02
Postat av: Hanna

Jo jag vill se bilder ;)

2008-06-01 @ 11:29:29
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Mia

Spännande spännande =) Jag tror det kommer ut en liten tös. Lika gla som du =) Min son William fyllde 2år förra söndagen. Tiden har gått så fort så ta vara på alla dagar när tösen leer anlänt. Vi har det bra, fullt upp med huset,killarna och jobbet så klart. =) Längtar till semestern! Kram

2008-06-01 @ 15:23:54
URL: http://mayapiraya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0