BM besök!!

Idag har vi varit på bm besök, kollade hjärtljudet som låg kring 138-144 den var lite lugnare idag inte alls lika ivrig på att sparka och röra sig som den brukar :) BM mätte magen och den låg nu kring 34 cm... jag följer fortfarande min kurva!!! Bebisen låg med huvudet ner och rumpan upp, den har lagt sig mot mitt bäcken och huvudet går än att rucka men bm trodde att nästa gång jag kommer på kontroll så är det fixerat, vi får väl se :)
Eftersom jag åker till Sangis imorgon och stannar där till den 2 juli så tyckte bm att jag skulle boka en tid för kontroll i Kalix hos en barnmorska och det ska jag nog göra då... för dom ville att jag skulle kollas igen om ca två veckor, ska ju egentligen gå på kontroller varannan vecka nu och snart blir det ännu närmare, så jag ska ringa till kalix och be om att få en tid... sen ska jag den 2 juli igen till bm här i Pajala.

Angående min magsjuka börjar det bli bättre, men jag trodde igår att jag var helt återställd men sen på kvällen fick jag ont i magen och började må illa, har haft lite sådana känningar till och från sedan i Måndags, det är jätte jobbigt har fortfarande inte så jätte stor matlust men äter mest för att jag måste, jag och bebis måste ju få näring någonstans ifrån... tänk att denna magsjuka skulle vara så här jobbig... men som sagt allt blir hundra gånger värre när man är gravid... iaf sjukdomarna... men det är skönt att veta att bebis mår bra iaf!!

Idag har det inte hänt så mycket mer än att vi varit hos bm, jag har städat färdigt här idag och varit och promenerat med Cilla. Ska snart ta en promenad till med henne och ta ut pengar till bussen imorgon... åker ju till Sangis imorgon... och Peter och Cilla kommer på söndag eftersom Peter jobbar under helgen.... men ska bli kul att få komma hem och träffa sykonbarnen och syster och mamma och pappa. Nåja nu ska jag gå och ut med min vovve, ha det fint.. kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaja okej, men det kan ju lika vaar bra att gå på kontroll då du varit sjuk :) Då behöver du inte oroa dig! Joo precis, dom blir tätare o tätare.. Man kommer nog vara less innan man är klar ;P Jag har Nina Pussinen som barnmorska, men just nu har hon semester, så jag fick gå hos en som hette Astrid igår, o nästa gång blir det till Raija. Så din mage var 34 cm, vet du va min var? Den var redan 32 cm igår :D Ha det bra! Kram kram

2008-06-12 @ 10:26:40
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0