Bättre!!

Ja nu börjar jag känna mig bättre, men det tar länge att återhämta sig från en sådan där magsjuka känner mig fortfarande super trött, skulle kunna sova dygnet runt om det gick :) Nu äter jag i princip som vanligt, nja lite mindre än tidigare är inte så sugen på mat än men äter för att jag måste :) Men mår inte alls lika illa och har ingen värk i magen, så det är skönt. Bebisen sparkar i massor nu, det har den gjort ända sedan jag var sjuk och fortsatt med det, den sparkar så mycket att det ibland gör ont i magen... ha ha ha den är sååå ivrig våran bebis :) Men det är skönt då vet jag att den mår bra där inne!!!

Idag har jag tvättat eftersom det inte blev nån tvätt i lördags vi låg ju på förlossningen hela dagen och söndagen när man kom hem orkade man inte tänka på annat än att lägga sig och vila i sängen :) Ska även ta och dammtorka och städa toaletten idag men dammsuga orkar jag inte med det får Peter göra innan han åker till Sangis. Snart åker jag till sangis, redan på torsdag och Peter och Cilla kommer på söndagkväll... ska bli skoj att få komma hem under ett tag, bli uppassad av mamma :) och mysa med syskonbarnen och skvallra med syster yster :)
Så händer inte så mycket mer idag, ska ta en liten promenad med Cilla men orkar nog inte gå så långt än men en bit iaf!!

Igår var en riktigt slö dag, jag gjorde ingenting här hemma förutom att jag diskade och tog en kort promenad med Cilla :) men det var skönt det behövdes, men vi var en sväng till Peters föräldrar och kollade på deras nytillskott valpen Bella som är en blandning mellan drever och hamilton, den var sååå söt och Cilla busar i massor med Bella... dom är redan riktiga bästisar så kul att se :)

Imorgon ska vi på kontroll hos barnmorskan sen blir det att packa för mig resten av dagen.... måste ha med mig så mycket vi ska ju ända vara borta i nästan tre veckor... men det ska bli skönt :) Nåja nu ska jag gå ut med min vovve sen måste jag börja städa lite... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

JO men det är ju mycket värre då man är gravid. Det är ju nog jobbigt att bara nysa då man är gravid tycker jag ;) Haha. Jo det går bara bra, ska till BM imorgon :) Magen växer verkligen. Måste ta några bilder här någon dag så får du se :) Kram

2008-06-10 @ 21:08:36
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Tessah

cho! =)



Japp de är din asters gamla hus vi ska flytta in i ! :)

Vi flyttar in dit på söndag. Håller på och börjat flytta grejjer nu m.m.m

Spännande.

Klart du måste komma hälsa på då du kommer uppåt.

ska ni hit nått snart ?



kramen!

2008-06-11 @ 10:24:57
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hehe precis! Jasså ska du? :) Jag har nyss varit, för en timme sen. Allt var bra, hjärtat slog på bebisen, plus att den sparka då vi lyssnade på hjärtljuden :) Nästa gång jag ska dit så är det den 3 Juli :) Skulle det vara nått så är det ju bara åka in till Kalix, så nog tror jag du klarar dig till 2 Juli ;) Joo jag vet, ska ta här någon dag, den hade vuxit flera centimeter sen sist :) Kram

2008-06-11 @ 10:26:36
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0