Lunginflammation!!

Idag hade vi besök hos bm, mitt blodtryck var högt igen och bebisens hjärtljud låg på 160 så den var ganska ansträngd, bm trodde att det beror på denna sjuka som härjar men för att vara på den säkra sidan så ska vi tillbaka till bm imorgon för att kolla om blodtrycket gått ner och har det inte gjort det så får vi åka till gällivare och undersökas. Nåja blev iaf skickad till läkaren idag, pga av min förkylning har ju feber oxå helt slut är jag, och mycket riktigt det visade sig att jag har lunginflammation så nu har jag fått pencillin, hoppas det blir bättre till helgen... men vem vet vi kanske ligger på bb under helgen ifall vi måste åka dit imorgon vet vi ju inte när vi får komma hem igen... men bara bebis mår bra så är jag nöjd :)

Så jag är helt slut, svettar och fryser om vart annat, sover lite då och då och ligger mest i soffan, stackars Peter så som jag kör med han men jag blir ju helt slut av att bara gå upp på toaletten näst intill. Nåja nu ska det väl ändå bli bättre... hoppas!!! skönt iaf att jag fick pencillin, då vet man att det säkert ger med sig efter några dagar.

Inatt kunde jag knappt sova, jag hade feber och hostade i massor så kanske sov två timmar på natten men sen har jag sovit lite till och från på morgonen och nu på dagen. härligt att man iaf är ledig när man blir så här sjuk, man hade ju inte orkat jobba... så imorgon får vi se hur det blir om det blir gällivare eller inte.

Så här händer det inte mycket försöker bli frisk och kry och vila upp mig... så nu ska jag slänga mig framför tvn igen... ni får ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo han sa att han hade träffat er :) Jo det är som lite synd nu när det är så varmt o allt.. Lugninflammation? Stackarn, hoppas det ger med sig snart :) Krya på dig! Nu ska jag strax åka iväg till BM.. Kram kram

2008-07-03 @ 09:21:17
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0