Nervös!!

Imorgon är det den dagen vi väntat på länge, imorgon får vi äntligen fara på ultraljud och kolla så att allt är okej med våran bebis att hjärtat slår och att den ser ut att må bra. Hoppas hoppas att vi får goda nyheter är så himla nervös, nervös över att något ska vara fel att det inte finns något barn i min mage fast testen visat positivt och fast jag har en massa gravsymtom så känner man en massa tvivel?? typ kan det verkligen vara så, kan det vara så att min största dröm ÄNTLIGEN håller på att gå i uppfyllelse. Men det kanske är så att min dröm äntligen går i uppfyllelse att få en alldeles egen familj tillsammans med min älskling.

Ska iaf bli skönt med UL för efter man gjort det kan man ju pusta ut då vet man ju hur allt ligger till. Och det kommer säkert gå bra det är ju vanligt att man oroar sig vid graviditeter speciellt om man varit med om mf tidigare så det hör nog bara till. Men håll tummarna för mig jag uppdaterar mer imorgon om hur det gick.

Annars så mår jag inte alls så bra tror jag fått magsjuka, har ont i magen, diarre och mår jätte illa ja det kan ju bero på att jag har en bebis i magen men eftersom det går magsjuka nu så är det ju inte helt osannolikt och faktiskt har jag knappt kunnat äta för så fort jag ätit måste jag springa på toa... är jätte jobbigt men nu kanske det håller på att bli bättre känns så iaf. Så jag ska lägga mig i sängen snart och vila ut så man är pigg imorgon, vi har tid först kl 15 men det är iaf skönt att lägga sig tidigt när man inte känner sig helt hundra.
Nåja nu ska jag gå och sova, ha det fint... kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag önskar er lycka till imorgon! Håller tummar och tår för er! Kramar, Ida

2008-01-22 @ 22:31:42
Postat av: Malin & Milla

Åh vad spännande! Vi håller också våra tummar och tår för er! Lycka till!

2008-01-23 @ 08:04:10
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Emilia

Lycka till.. ska hålla tummarna :)

2008-01-23 @ 10:00:21
Postat av: Anonym

föresten ska svara på ditt senaste inlägg åt mig :) Helgen va bra, var hemma i byn. alltid lika skönt att komma hem! Ni verkarju haft en toppen helg. tycker vi får ta o ses nästa gång ja komemr hem...

2008-01-23 @ 10:06:58
Postat av: Hanna

Hoppas det går bra!! :)

2008-01-23 @ 10:52:23
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0