Magen!!

Magen växer och växer, nu har jag beställt mammakläder från ellos längtar till dom kommer för känns som att man inga kläder har att ta på sig. Man använder mest Peters kläder nu och mjukisbyxor mest bekvämt :) känns som att man aldrig kan klä sig fint ha ha ha så längtar verkligen tills mina mammakläder kommer och ska även hämta lite mammakläder av min kusin på Söndag som jag ska få låna av henne, det ska bli kul få lite nya kläder att ta på sig :)
Så här ser den ut nu, visst har den ändå vuxit lite? ;)
image114
Vecka 16 nu tiden går framåt och det känns verkligen som att nu är det en bebis där inne speciellt när man börjar känna av den lite och när man fått se den lilla där på skärmen. Beställde faktiskt lite babykläder från ellos kunde inte hålla mig lite måste man ju få börja köpa redan är ju sååå mysigt :) Men blev mest neutrala färger vitt och grått och lite gult :) Men det passar ju till båda :)

Nåja idag har vi verkligen storstädat här, var så skönt att få det riktigt fint här hemma känns som att det var länge sedan vi städade men nu är det gjort. Sedan har jag bakat, ska även baka mer imorgon och då blir det att göra tårta oxå, för min älskling fyller ju år. Ja ja nu ska jag gå och ge mat åt Cilla, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, nu tycker jag att det börjar synas :) Så gulligt Hanna! :) Jag fick mina mammakläder av min syster igår :) Så nu har jag några tröjor, o 2 byxpar. Så det är skönt :) Dock måste jag köpa nå långärmade mammatröjor, min syster hade mest t-shirtar :)

2008-01-30 @ 19:37:25
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Joo, man fryser ju hela tiden ;P I helgen vet jag inte vad som händer, Jonas är iaf ledig o det är sååå mycket roligare då han är ledig, så slipper man vara ensam så länge om dagarna :) är ju så trist! Så vi hade tänkt gå o bowla kanske :) Annars har vi inte så mycket planerat.. Ni då? :) Kram

2008-01-31 @ 00:01:53
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh va mysigt det lät! Skulle också vilja åka på nå sånt där, men det kommer :) Man får prioritera, så man har råd :) Joo o Jonas har ju alltid så himla långa dagar, så ibland är han ju inte hemma förrän 8, ibland är den nästan halv 9 - 9. Så det är inte så kul o vara ensam hemma så länge :) Hehe okej, det lät ju inte helt fel en weekend i Sangis ;) Kram kram

2008-01-31 @ 16:23:09
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Syster yster

jodå! nog syns det nu! :) men vänta bara, mera blir det hela tiden! faktiskt så man blir lite bebissjuk... tur att jag ska bli moster! kram

2008-02-01 @ 11:01:28
Postat av: Hanna

Jo precis :) Ni får ha det så jätte mysigt i helgen! :) Kram

2008-02-01 @ 18:04:02
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Johanna

Kul och få se din mage växa.... hihi...

Får försöka komma uppen helg eller så och hälsa på :)

2008-02-03 @ 15:10:16
URL: http://misseverything.blogg.se
Postat av: Kitti

Nämen va é det jag ser?!?!?! Va kul!!! :D:D:D:D:D:D Grattis gumman!!! Inte party på ett tag nu då?!?! ;);)

Hur går det med vovven? Kramar i massor!

2008-02-04 @ 14:14:34
URL: http://mkitti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0