Gamla och nya!!

2007 var helt överstökat för denna gång då lär vi aldrig mer hamna på 2007 igen :) Jag hoppas och tror att 2008 kommer bli ett oförglömligt super bra år det är något jag ser fram emot :)

I alla fall 2007 var ett bra år det med men som det alltid är med alla år så har det sina med och motgångar men så är det väl här i livet och mera med och motgångar lär man väl stötta på. Så här såg 2007 ut i en liten skala;

- Jag fick fast tjänst maj 2007
- Jag fick ta ut min första betalda semester Juni 2007
- Den semestern befann jag mig två veckor på cypern med min älskling
- Jag pluggade och blev ännu klokare förhoppningsvis
- Hann fylla 24 år men det märktes inte mycket ;)
- Fick två missfall den första 23 juli och den andra 17 sep dom kommer alltid finnas med i mina tankar
- Den 13 nov testade jag mig positivt igen och denna gång verkar det gå bra :)
- Jag och min älskling flyttade till en trea
- Vi skaffade oss en liten familjemedlem en cocker spaniel våran söta Cilla :)

Det är lite av det som hänt under 2007 :)

Vad kommer ske under 2008? Man har förhoppningar om:
- Jag får iaf 83% tjänst istället för 66% bra för föräldrapenningen
- Cilla växer och mår bra och blir en fin hund :)
- Den 21 Juli får vi vårat efterlängtade barn som vi så velat ha :)
- Jag blir mamma ledig sen blir Peter pappaledig
- Vi får ha semester samtidigt under sommaren
- Jag fyller 25 år och min älskling fyller 27

Det är lite av vad som kommer att ske får bara hoppas att allt detta sker och att mer roliga saker händer men det känns som att det blir ett bra år.
I alla fall så har jag fortfarande värk kring ögonen och näsan så ringde en sjuksköterska idag och hon skrev ut en nässpray åt mig om det inte går över med den så måste jag komma in till läkaren efter helgen och få pencilin jag berättade att jag var gravid och hon sa att det finns penciliner som man kan äta när man är gravid det är skönt att höra... så hon trodde att det var bihåleinflammation men eftersom jag inte har någon feber nu så ska vi vänta och se hur det blir.
Annars så avtar illamåendet mer och mer för varje dag som går eller vissa dagar är det mera illamående än andra dagar och trött är jag då fortfarande hoppas det börjar avta snart för jag tycker det är lite tråkigt att gå och lägga sig tio på kvällen när man är ledig dagen efter men orkar man inte vara uppe så orkar man inte ;)
Idag är det vecka 11+4 och det närmar sig snart är vecka 12 över och då kanske oron för mf lägger sig :)
Nu ska jag gå och kolla tv, Ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sluta nu oroa dig Hanna! Det kommer gå såå bra såå bra ska du se :) Oroar du dig fööör mycket kanske det blir psykiskt, o så händer det bara för att du oroar dig så.. Det kommer gå BRA! =) Det känner jag på mig!

2008-01-04 @ 20:53:52
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Låter bra! :) Gud vad kul med inskrivning.. Hihi ;) Joodå, det år kommer bli super bra!! Jag har tagit ner tomtarna nu, hade inte så många. Bara julgranen kvar så är allt borta :) O byta köksgardiner! Men jag måste sy dom först :) Grattis på namnsdagen själv ;) Kram

2008-01-05 @ 15:25:52
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Tessah

Grattis på namnsdagen gumman! :) Kram!

2008-01-05 @ 16:34:50
URL: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0