Toppen helg!!

Har haft en jätte bra helg hemma i sangis, ja som man alltid har när man är hemma i sangis, blir serverad på god mat av mamma och pappa, får mysa och leka med syskonbarnen i massor och skvallra med syster yster. Det är toppen, men har förstås saknat min älskling och Cilla hon har saknat sin husse gud så glad hon blev när vi kom hem och hon fick träffa husse. Så nu är det bara husse som gäller för några dagar tror jag :)

I Torsdags när jag och Cilla kom fram så var vi förstås med syskonbarnen, blev bjudna på mat där och sedan skulle syster iväg på träning med Vilma så William följde med mig hem till mamma och pappa men som vanligt när william är där nu för tiden så sitter han mest vid datorn och spelar spel, försökte få han till att spela något vanligt spel med mig men nä det var inte lika roligt tyckte han... nåja han börjar väl komma upp i den åldern nu. Men han var nere ett tag och lekte med mig och Cilla det var skoj.

I fredags var jag barnvakt åt Vilma hon behövde inte gå till dagis, det tyckte hon var jätte kul att få vara hemma med mig. Sen kom william hem från skolan då gick vi ner till mamma och pappa och körde skoter, William är en hejare på att köra skoter duktigare än mig ha ha ha ha nästan iaf :)
Sen åt vi middag hos mamma och pappa och syster kom ju förstås oxå dit, sedan kollade vi lets dance och syster och barnen sov över hos mamma och pappa så hela familjen var samlad fast peter fattades.

Lördagen åkte vi in till Happis för det var snöfestivalen där och det innebar en massa olika snöskulpturer att titta på och barnen fick åka i en stor pulkbacke nere på stranden det gillade dom men jag hade aldrig vågat åka. Sen åkte vi till sangis och gick på våran fina restaurang och åt, denna gång behövde vi inte alls vänta fick maten riktigt fort... det var riktigt gott oxå. Sen kollade vi melodifestivalen och sedan slocknade jag helt slut efter en sådan lång dag och det var Cilla med :)

Igår kom vi hem till pajala, var så roligt att träffa min älskling igen och det tyckte nog Cilla oxå,.... vi kollade wallander och mös på i soffan hela familjen... det är alltid skönt att komma hem, nu ska vi laga lunch sedan ska jag iväg till jobbet, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken mysig helg du haft :)

2008-02-18 @ 12:14:49
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Emilia

Vilken msyig helg du verkar ha haft :) ja du de blir ingen by på norrsken, vi ska ju åka till London nästa torsdag så vi missar de, dock sörjer ja inte så mycket, London lockar mer haha :) allt bra annars?? kraaaam

2008-02-18 @ 14:42:06
Postat av: Johanna

Haha jovisst var det jag i kön... *ler* är med i början med när de kommer in på ikea....hihi :)

2008-02-18 @ 15:30:56
URL: http://misseverything.blogg.se
Postat av: Hanna

Kan tänka mig det :) Vi har varit i Happis o sett på hockey på Lördag, min kusin spelar där :) Sen har jag varit o sett handboll i sporthallen i SÖndags, o annars bara tagit det lugnt :) Fredags var vi på middag i sangis.. Kram

2008-02-19 @ 01:25:55
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Nej, jag skulle ringa idag. Men jag hamnade hos mamma, så jag hann tyvärr inte. Fick mig middag hos mammsen o pappsen :) men imorgon ska jag ringa!
Va roligt :) Kram

2008-02-19 @ 18:19:54
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Jo jag ska säga till då det blir :) hehe jaa, va fuskigt! Jag som bara kommer få gå en gång ;P Kram

2008-02-20 @ 00:37:29
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0