Sjukanmäld igen!!!

Jaha jag var tvungen att sjukanmäla mig igen, alltså det känns jätte jobbigt ända sedan jag blivit gravid har jag fått sjukanmäla mig fleeera gånger först låg jag hemma med bihåleinflammation i ca en vecka sen fick jag magsjuka men stannade då inte hemma men sen har jag haft migrän några gånger så kanske innebär att jag fått stanna hemma två gånger för det iaf... och nu har jag fått sådana starka foglossningar att jag knappt kan röra mig och då är det ju inte så kul att gå till ett jobb som innebär mycket lyft osv... Har knappt kunnat sova inatt heller, lade mig på soffan vid tre tiden för att kolla vänner eftersom jag inte kunde sova för jag hade sådan värk. Till slut somnade jag om där iaf och då vaknade jag sedan vid åtta tiden, känner mig helt slut, sååå trött så tror jag ska försöka sova lite snart igen... om det inte gör allt för ont.

Imorgon ska jag ringa till bm och höra med henne om sjukskrivning för inte orkar jag jobba när det gör sååå här ont... så man får se vad hon säger, har ju hört att foglossningar är ingen sjukdom så det är svårt att bli sjukskriven men eftersom mitt arbete innefattar mycket lyft så kanske jag får bli det skulle ju räcka med nån vecka till en början iaf, sen får man se om det blir bättre då kanske man orkar jobba igen. Men som det känns nu är det väldigt tufft att jobba. Nåja får se vad hon säger.

Idag blir det såklart en lugn idag, ska sova och bara slappa i soffan heeela dagen utan dåligt samvete för tror min kropp behöver det. Dopet igår var jätte fint och trevligt, god smörgåstårta och vanlig tårta oxå, mums... men vi stannade inte hela tiden eftersom vi har liten valp att ta hand om hon kan ju inte vara själv allt för länge.. sen behövde hon ju sin middag, hon är som en bebis ha ha ha :) äter på bestämda tider nästan iaf :)
Nåja nu ska jag lägga mig och vila är helt slut... ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch va jobbigt! Hoppas att det går över snart! Och har du sådär ont så måste du ju få bli sjukskriven, det funkar ju inte annars.. Ja alltså, det är två av mina vänner, eller den ena vill jag inte ens vara vän med nå mer. Haha! Hon är väldigt konstig o knäpp. Jag har bara tagit det lugnt, hade tjejkväll igår
hos oss :) Såg film o sådär. Jonas sov hos sin bror, han jobbar i helgen så sparade han lite bensin :) Han kommer hem ikväll. va mysigt med dop :) Ha det bra! Kram kram

2008-02-24 @ 12:19:01
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

ja verkligen! omoget beter hon sig, ungefär nästan som en psykopat ibland! Haha! Okej, hoppas hon tycker samma som dig :) Jaa men tiden går ju sjukt fort alltså. Är du i v. 20 nu? Snart står vi där själva :) Kram kram

2008-02-24 @ 14:46:50
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Johanna

Låter inte kul med foglossningar..... :( Hoppas det snart går över eller lättar... tycker du har en härlig inställning fast dte gör ont.... *ler*

2008-02-24 @ 21:20:27
URL: http://misseverything.blogg.se
Postat av: Hanna

okej, hoppas det närmar sig sjukskrivning då :) Hjälp får du, ska du se! Ska till Luleå på Onsdag med min syster o barnen o mamma, det är det enda som är planerat typ :) Själv då?! Nä, jag har inte tagit nå mer bilder på magen ännu.. Har du? :) Kram

2008-02-25 @ 11:06:24
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0