Konkurrans!!!

Måste bara ta och berätta om min söta systerdotter Vilma som på senare tid har blivit helt fäst vid sin moster (alltså mig) jag tycker bara det är kul och känner en massa uppskattning från henne ;) men det är jobbigt när man bor så långt ifrån henne då önskar man att man bodde närmare så man fick träffa henne varje dag. Vilma har börjat sakna mig i massor har syster berättat för mig, ibland gråter hon för att hon längtar efter sin moster Hanna, ja då känner man verkligen att man vill vara där hos henne och busa med henne i massor. Men jag tror att Vilma börjar känna lite konkurrans av bebisen i min mage hon är kanske rädd för att jag ska glömma bort henne när jag får egna barn, men det kommer då aldrig ske...William och Vilma kommer alltid vara mina gullungar och dom ungarna som har fått mig till att vilja ha en egen familj så småningom :) Men nästa vecka ska jag och Cilla till Sangis, vi åker dit redan på torsdag och stannar till söndag, ska bli härligt, synd att min älskling inte kunde följa med men han jobbar och tjänar pengar det är oxå bra :)

Nåja annars är allt helt okej, magen växer och jag sitter nu och är vrålhungrig ska käka lite lunch snart. Har varit på en utbildning via jobbet idag så kom nyss hem, var väldigt intressant och härligt att jag blev ledig resten av kvällen skulle ha jobbat från 15-21 men den brukaren jag skulle vara hos har åkt hem till sin mamma så jag har tagit ledigt... hääärligt. Men imorgon blir det jobb igen från 8-20 fast ska sluta med rast och friskvård så då får jag gå redan vid 18 hääärligt. Sen blir det söndagen oxå 11-21 men det ska väl funka.

Igår jobbade Peter hela dagen, jag jobbade från 7-14.30 så när jag kom hem var jag och Cilla ute en sväng sedan låg vi och vilade tills jag började med maten, sedan tog vi faktiskt en promenad till Peters syster Jenny och där fick vi fika och sedan fick vi åka hem med Peters mamma Eva. Så det var skönt att komma ut lite, Cilla har börjat orka gå längre promenader nu men inte blir det en timmas promenad än det får vänta ett tag till. Men hon växer i massor :)

Ja ja ikväll blir det mys framför tvn, lets dance och godis :) ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja vi håller tummarna att vi slipper få med en förlossning i showen. Även om det inte sker kommer det säkert vara tungt för henne att stånka runt där höggravid haha. Det var därför vi haft sådana problem med speldatum, det är egentligen för sent på sommaren för oss att köra men eftersom bröt struntade i det får vi nöja oss med de datum som blev över =( Får hoppas bebisen stannar kvar i magen tills den 21:a så du hinner komma på showen =)

2008-02-08 @ 13:02:09
URL: http://zpray.blogg.se
Postat av: Emilia

jaså hon ska åak till Sangis nästa helg då jag komemr till byn, de är då typiskt att vi alltid lyckas pricka in samma helg :P ha ha

2008-02-08 @ 19:43:23
Postat av: Kitti

Hej gumman! Va kul att läsa att det går så bra för dig. :) När ses vi då? :) Kramar

2008-02-10 @ 19:58:28
URL: http://mkitti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0