Halva tiden!!!

Nu har halva tiden gått, är i vecka 20 nu tänk vad tiden har gått fort iaf fram tills nu hoppas den fortsätter att gå lika fort men det gör den nog... lääängtar till JULI :) Nåja det går nog fort dit. Iaf så fick vi en ny tid till barnmorskan den 25 mars men om jag hade jätte problem med mina foglossningar så skulle jag höra av mig tidigare eller om det är något annat. Så då får vi lyssna på hjärtljudet igen, hääärligt!!!

Idag jobbar Peter som vanligt, jag är ledig och det är skönt för jag oroar mig som bara den för att gå till jobbet förstår inte hur jag ska stå ut när jag har en sådan värk. Nåja det är väl bara kämpa på finns ju inte så mycket att göra så måste ju gå dit. Men men nog ska det gå bra, jobbar först på Måndag så jag hoppas att värken har lagt sig då men jag kanske är naiv när jag tänker så ha ha ha nåja spela roll om jag får leva med det här ett tag det är ju självförvållat ;) Och verkligen något som vi velat sååå länge så nu är jag faktiskt bara glad att vi lyckats, tredje gången gillt kanske det blir då det verkar ju som det :)

Jag ska ta och diska här och börja dammtorka Peter kommer hem på rast kl två då ska han dammsuga har han lovat, sen lagar vi nån mat och sedan ska han iväg till jobbet igen.. men iaf snällt av han att han hjälper mig dammsuga fast han jobbar och jag är ledig, men det beror på min värk. Ja jag vet inte vad jag skulle göra utan han, han är sååå snäll och förstående hur mycket jag än gnäller på min värk så är han ändå hur gullig som helst mot mig. Ja det är tur att man inte går igenom det här själv och har sin älskling vid sin sida :)

Nåja nu ska jag börja diska, sen ikväll blir det en promenad med Cilla och en och annan beck film dom är sååå bra :) kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe okej :) Hoppas du kan få det då, för då behöver du inte jobba så länge till :) Just nu är Jim här, så vi är barnvakt, min syster skulle på ikea o köpa nå ramar :) Ikväll ska vi o bowla o äta mat med ett helt gäng :) Själv då? Kram

2008-02-29 @ 10:27:59
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja, det är alltid lika skönt att slippa laga mat :) Vi slipper också ikväll. Jag köpte ju bebis kläder i ONsdags då jag var till luleå :) 4 stycken bodysar! Önskar jag fick använda dom redan nu, men ska bli kul sen när man väl får börja använda dom :) Hoppas verkligen du får det! Kram

2008-02-29 @ 15:59:47
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Johanna

20 veckor kommer gå fort.... jag lovar.... :)

2008-02-29 @ 20:18:32
URL: http://misseverything.blogg.se
Postat av: Hanna

Är ju inte helt fel att beställa heller ;) Jag köpte en body från Lindex då jag var i Luleå! Den är såå söt :) Förhoppningsvis så kommer tiden gå fort! På måndag går jag redan in i v. 17. Sjukt vad tiden springer iväg :) Kram kram

2008-03-01 @ 12:17:58
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0