BM på onsdag!!

Ringde idag till barnmorskan pga mina foglossningar som gör sååå ont, jag hade ju tid till bm först den 10 mars men nu flyttade hon fram tiden till nu på Onsdag kl 11.30 så då ska vi prata om mina foglossningar och om det blir sjukskrivning kanske boka en tid till läkaren osv. Barnmorskan sa även att jag skulle boka en tid till sjukgymnasten så dom får kolla på mitt bäcken och ge mig tips och råd när man har ont, så jag ringde dit och dom skulle ringa upp mig när dom bokat en tid åt mig. Hoppas det blir snart!!!
Bara vänta och se om man blir sjukskriven eller inte, men ska iaf bli skönt att få komma till bm redan på onsdag känns som att jag behöver det, har ju även börjat känna sammandragningar och man kan inte undgå att bli lite orolig när man har ont att något ska vara fel alltså men det är ju normalt när man är gravid, så det är säkert inget farligt.
Har knäppt nya kort på magen:
Vecka 19 (18+3)
 

Idag blir det en rätt lugn dag ska sitta här hemma och vänta på att sjukgymnasten ringer upp.... blir väl en liten promenad med Cilla. Min älskling jobbar idag, han slutar först vid fem tiden, då ska vi äta nåt och sedan ska vi på kalas till Jenny och Johan, deras äldsta flicka Anja fyller 9 år tänk hon är precis lika gammal som min systerson William han fyller oxå 9 i år men i maj fyller han år... tänk vad stora dom blir, tiden går fort.
Känns som att det var nyss William var en liten bebis och låg på min axel medans jag sjöng bä bä vita lamm till han och han älskade det ;)

Nu ligger Cilla och biter på sina leksaker, hon är riktigt busig men sååå söt och mysig :) Ska nog ut med henne på ett tag bara en kort promenad orkar inte gå så långt. Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh vad gulligt!:)

2008-02-25 @ 14:34:06
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: Sofie

Hoppas du får en tid hos sjukgymnasten snart så kanske det ordnar till sig.
Nu börjar resnärverna göra sig påminda.. imorgon bär det av :) *weeiii*

Kram

2008-02-25 @ 14:43:19
URL: http://sofiiiegirl.blogg.se
Postat av: Johanna

Hoppas sjukgymnasten hört av sig :)
klart att allt är bra.... *ler*

2008-02-25 @ 15:44:15
URL: http://misseverything.blogg.se
Postat av: Hanna

Nu har jag tittat, va gulligt :) Va den växer fort nu! Jag är i v. 16 nu, prick idag! (15+0) Tänka sig :) jo jag ska ta o knäppa här snart! Håll ut så länge ;) Hehe. Joo precis, är nog inge kul o springa där om du har ont o så. Kram

2008-02-25 @ 18:07:43
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Jepp! :) Haha joo, men den får ju som en annan form. Kan ju bero på hur lillen ligger där inne :) Kram kram

2008-02-26 @ 10:13:02
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Tessah

hallå hooppas du får nån ordning på fogarna,ush är ju hemskt ha ont i dom!
Ser man magen har börja ta bebis form...fiiiint :)
Vänta bara snart är du i vecka 40 och bara länktar till magen försvinner ;) hihi..KRAM!

2008-02-26 @ 18:12:52
URL: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0