Utmanad!!!

Jag har blivit utmanad av Tessah.
Här kommer en lista!
(En del av frågorna är tolkningsfrågor som du får besvara efter hur du tar dom.
Efter att du har fyllt i listan, utmana 7 blogglada vänner och meddela dom i respektive blogg!)

Vem (med motivation)

Vem är din käraste flickvän?
Jag har många, det finns ingen bättre och ingen sämre alla mina kära vänner har olika bra egenskaper som jag gillar hos dom!!

Vem är din käraste pojkvän?
 
Det är ju då självklart Peter han är ju min enda pojkvän och även min bästa vän :) Men visst har jag en massa andra fina killkompisar som jag umgåtts med sedan jag var liten flicka :) 

Vem litar du mest på ?
Jag litar mest på min familj och alla andra som står mig väldigt nära.

Vem vänder du dig till när du behöver någon?
Det är lite olika men för det mesta har jag ju min älskling och min älskade syster yster, men man har ju en massa vänner med som man känner att man kan öppna sig för.  

Vem är dig likast till sättet?

Ja det var en svår fråga har ingen aning faktiskt.

Vem skulle du vilja ta med utomlands?

Såklart Peter och Herman, vi alla tre skulle verkligen förtjäna en utlandsresa eftersom vi bott på sjukhus hela sommaren och knappt varit ute i solen. Men det blir augusti 2009!!!


Vem skulle du inte vilja ta med utomlands?
Ja jag umgås ju direkt inte med människor som jag inte skulle kunna tänka mig umgås med ha ha ha så har inget svar på det :)

Vem var du med senast?

Det är väl familjen, Peter och Herman och min mamma och pappa.

Vem saknar du mest?
Såklart syster och barnen man träffas så sällan nu mer när dom bor på gotland men på lördag ses vi igen.

Vem älskar dig mest av dina vänner?
Jag tror att alla mina vänner älskar mig på sitt eget sätt!!!

Vad (rangordna 1-3)


Vad önskar du dig just nu?

1 - Att jag kommer få en nolla resten av mitt liv.
2 - Att vi slipper bo mer på sjukhus under dom kommande åren.
3 - Att Herman får hålla sig helt frisk hela sitt liv.

Vad önskar du dig inte alls just nu?

1 - En avstötning.
2 - Att något annat hemskt ska hända oss när nu detta slutat så lyckligt.
3 - Magsjuka, inte bra om jag inte får i mig mina mediciner.

Vad betyder mest för dig?

1 - Herman, Peter, Cilla
2 - Våra familjer, släkt och vänner.
3 - Att jag får sitta där jag sitter idag och umgås med alla mina nära och kära igen... att allt håller på att bli som vanligt!!

Vad får dig på bättre humör?

1 - Herman, syskonbarnen, Peter, syster yster och alla andra nära och kära
2 - Serier
3 - Cilla


Vad får dig på sämre humör?

1 - Fördomar
2 - Onödiga rykten...
3 - Skitsnack!!!

Vad saknar du?

1 - Ett hus
2 - En spark
3 - Mer pengar men det är bagateller.

Vad är dina nyårslöften?


Att jag alltid ska komma ihåg mina mediciner för det vet jag att jag alltid gör så det är ett löfte jag kommer hålla ;)

Hur
Hur vill du att din framtid ska se ut?
Bo tillsammans med min älskling och Herman i ett stort fint hus med stor gård. En massa djur och kanske fler barn men dock inte genom en graviditet.

Hur vill du leva ditt liv?

Tar en dag som den kommer och är glad över att jag kommit så långt från min sjukdom.

Hur delar du med dig av dina känslor?

Jag skriver både här och i mitt huvud ;)

Hur mår du?

Jag mår faktiskt riktigt bra, vissa dagar kan jag fundera mer och undra varför just vi drabbats av det vi drabbats av och undra över min sjukdom och hur det var när jag var som sjukast och låg på sjukhuset men annars så är jag för det mesta tacksam över att jag fått ett nytt hjärta.


Jag utmanar alla som vill :)

Idag har vi varit till Happis och handlat lite mat, sen har vi varit och försökt ta en promenad men gick inte så bra vägarna är glashala... huvva vad trist men vi kom oss ut ett tag iaf.

Herman han mår super bra, han sover hela nätterna nu för tiden det är sååå skönt men då vaknar han ju vid sex tiden fast sedan efter han ätit så somnar han oftast om igen. Han är såå go, verkligen mammas pojke nu så fort han hör min röst börjar han gnälla och gråta för att han vill upp i min famn till och med om han är med pappa sin. Det verkar bara vara mamma som gäller och jag blir sååå nöjd för det är sååå mysigt det är ju det här jag har velat.  Att kunna få vara så delaktig som möjligt med min älskade Herman. Att få ta hand om honom helt själv och det gör jag ju nu för tiden, Peter är pappaledig men han sköter mest om allt annat så jag får vara med Herman så mycket som jag vill :)

Imorgon blir det Happis igen då ska vi till den nya gallerian, ska bli kul att se hur den ser ut. Vi har inte varit där tidigare. Ska bli skoj.... på lördag blir det Luleå, träffa syster och barnen från tåget och gå och kolla på pappas teater. Ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om vädret fortsätter så här så är det nog inte halt i morgon för då har all snö smultit bort!

2008-12-18 @ 22:08:03
Postat av: Kajsa

Om vädret fortsätter så här så är det nog inte halt i morgon för då har all snö smultit bort!

2008-12-18 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0