Tack!!!

Tack för alla fina nomineringar jag fått än är det inte för sent att nominera mig om ni vill alltså :) Bara gå in på denna sida och nominera mig genom att skriva dit min bloggadress... http://dianasblogg.blogg.se/2008/december/dags-att-nominera-basta-mammablogg.html#comment
men ni väljer jag själv vet ju inte om denna blogg är värd att nomineras ;) Men iaf kul att se att så många ändå har nominerat mig och skrivit så fina saker om mig jag blir ju tårögd ;)

Snart ska jag och Peter iväg och träna på gymmet då ska Herman vara hemma med farmor sin, det går säkert jätte bra, Herman är ju van att ha barnvakter. Men han har ju börjat bli lite mammig och det är jag lite stolt över ;)
Bjuder på två bilder på mina sötisar:





Nu är Herman trött, ska försöka få han att sova, ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Varsågod :)



Jaaadå man kan ha lika kul utan, det blir vad man gör det till :) Jo du får gå ut sen då du har ork till det, kanske då Herman blivit lite större :) Åååh va kul o gott med julbord, har inte ätit det ännu :) Så man är lite sugen. Jag ska ut på hotellet, Jonas jobbar så han är hemma med Wilma :) Kram kram

2008-12-11 @ 19:30:11
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej, jag har faktiskt varit ut en gång tidigare också :) Ammar ju inte mer, så nu är det mycket lättare att komma ifrån om det skulle behövas. Nog känns det bra, men det skulle nog kännas värre om jag skulle lämna henne massor av timmar :)



Det skulle jag nog inte klara av, om jag nu inte måste. Det är för tidigt för mamma Hanna ;) Haha.



Joo det är ju sant. Om han lika sover så ;) Kram kram

2008-12-11 @ 22:07:30
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0