Snoriga!!

Nu har vi blivit snoriga både jag och lille Herman, så idag har vi hållt oss inomhus hela dagen eller jag och Peter har varit ute och promenerat en sväng med Cilla men Herman fick stanna hemma med mormor så han inte blir mera förkyld än så länge är han ju bara lite snorig vi hoppas att det håller sig till det och att han slipper få feber m.m.
Men han verkar då må bra iaf, han är glad och gosig :) På gott humör fast han har sovit länge här på dagen, men det behövde han nog. Han sov ju självklart inomhus och då brukar han ju inte sova så länge men nog blev det iaf två timmar men det beror nog på att han är såå snorig... han har ju inte sovit så bra inatt, vaknat titt som tätt men han har inte alls varit grinig bara legat och vridit och vändt sig... lilla gubben så söt han är.

Jag var själv helt slut efter gårdagen jag somnade redan vid tio, sååå härligt, sen har vi sovit till nio imorse  både jag och Herman. Men då var det bara stiga upp på en gång för jag var ju tvungen att ta mina mediciner, sådan tur att jag har Herman som väcker mig :) Ja vi var båda väldigt trötta!! Men här kommer iaf lite bilder från gårdagens lyckade dop:








Det var lite bilder från gårdagen ska sätta upp mera på pixbox får se om jag hinner det idag, men tror jag gör det vi har ju en riktig slö dag idag. Men med Herman finns alltid saker att göras :)
Annars är allt bara bra, jag mår himla bra förrutom att jag är lite snorig men det är ju inte hela världen så länge jag inte får feber och blir sängliggande. Men så hemskt ska det väl inte bli. Nu ser vi fram emot Hermans första nyårsafton nog för att jag tror att han kommer sova vid tolvslaget men vi får väl skjuta någon raket tidigt på kvällen så han oxå får se. Nåja nu ska jag börja med att lägga in bilder på pixbox. Ha det fint, kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0