Resumè 2008!!

Då var det dags för den årliga resumèn, vad har då hänt under året 2008 för mig och Peter. Ja det senaste halvåret hände något som vi aldrig trodde kunde drabba oss. Men man vet aldrig hur ens liv kommer att se ut, detta hade vi aldrig trott när vi skålade vid tolvslaget in det nya året 2008!!!

* Första halvåret hände inte mycket förutom att min mage växte, jag gick hemma med havandeskapspenning.
* Graviditeten blev inte som jag tänkt mig, jag var stor och hade en tung graviditet blev andfådd av ingenting!!
* Sommaren närmade sig och våran älskade Herman föddes den 9 Juli.
* Samtidigt blev det konstaterat att jag har en hjärtsjukdom dileterad cardiomyopati
* Blev sängliggande på sjukhus under Hermans första tre månader
* 19 Augusti fick jag mitt nya hjärta då började mitt liv som mamma och som transplanterad
* Den 4 okt fick vi åka hem, äntligen!!! Vi fick träffa våran älskade vovve Cilla igen!!
* Ett nytt liv med mediciner och våran älskade Herman började.
* Julen blev bra och vi har även hunnit med Hermans dop.

Imorgon firar vi in det nya året 2009 och hoppas på ännu mera framsteg för min del och att vi alla får vara krya och friska och njuta av vårat nya liv som tre och jag även som transplanterad.

2009 kommer att bli ett bra år, ett riktigt super år det ser vi fram emot.... hääärligt!!! Gott nytt år alla mina vänner!!! Kram kram.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja du/ni har verkligen fått vara med om ett händelserikt år. Ett fantastiskt år på många sätt! Önskar er ett fint 2009 och skickar en stor nyårskram från karungi

2008-12-30 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0