Om ni gillar min blogg!!

Ni som läser min blogg och om ni verkligen gillar att läsa den så gör då som min älskade syster yster har gjort, gå in på denna sida http://dianasblogg.blogg.se/2008/december/dags-att-nominera-basta-mammablogg.html#comment
och nominera min blogg som årets bästa mamma blogg!!!

Idag har jag varit och tränat på gymmet och det gick jätte bra, jag känner att jag orkar mer och mer för varje dag som går. Men sedan när jag kom hem var jag trött, jag har legat och sovit medans Herman har sovit nu på dagen för han har fortfarande svårt att sova om nätterna men jag har läst att det beror på att han är i ett utvecklingstadie nu så han utvecklas så mycket att alla rutiner han har haft blir lite rubbade :) Men det går bra han är ju iaf inte ledsen inte när han får sova med sin älskade mamma och när mamma får sova med sin älskade Herman :)

Imorgon ska vi till gällivare, jag ska på läkarbesök. Ska ju gå dit sen på läkarbesök när jag bara har årskontroller i gbg. Sen på Fredag bär det av till Sangis, ska bli så mysigt är ju ett tag sen vi var där nu. Ska och hälsa på min mormor och min farmor och farfar.. alltid lika kul att få träffa dom.

Nu ligger Herman på golvet och vänder sig för fullt nu ska jag gå och ligga bredvid han, ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att det fanns en förklaring till hans ändrade sovrutiner..då går det nog över inom en rimlig tid :)



Var också iväg till gymet.

Hoppas ni får en bra minisemester i Sangis :)

2008-12-08 @ 16:52:50
URL: http://ontheinside.bloggsida.se
Postat av: syster yster!

oj vad många som nominerat dig! Men du är ju bäst oxå!!! Nu har jag fixat min nya bloggadress så nu e det bara gå in o lääsa!!! Kram

2008-12-09 @ 12:41:59
URL: http://wvildmamman.wordpress.com
Postat av: okrossbar

försökte nominera dej men gick inte...

2008-12-09 @ 20:04:06
URL: http://metrobloggen.se/okrossbar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0