Imorgon...

Är det den dagen vi väntat på länge iaf jag och jag vet att det är andra som oxå väntat och längtat och fast inte Herman förstår så mycket så har han nog oxå väntat och längtat för imorgon är just den dagen då vi äntligen får träffa syster och barnen igen. Imorgon klockan tolv är dom i Luleå på tågstation då ska vi vara där och möta upp dom så går vi och äter lunch någonstans och sedan går vi och tittar på julkalendern i statsparken, ska bli riktigt kul och se eftersom Hermans morfar är tomtefar i den julkalandern :)

Idag har vi varit till Happis, vi köpte lite av dom sista julklapparna och sedan köpte jag en tröja till Peter som han kan ha på julen så han iaf blir lite fint kläd (han hatar att ha annat än mjukisbyxor på sig). Ja han är precis som min systerson William men William är ju då nio år så det är mer förståeligt ;) Gud vilka diskussioner vi kan ha när det gäller att ha på sig lite finare kläder, faktiskt så är det ju insidan som räknas men jag tycker personligen att det är kul att klä upp sig lite vid högtider och speciellt om man ska befinna sig i en kyrka som till exempel när man har dop. Men jag menar inte att man behöver ha värsta klänningen och kostym nä bara annat än mjukisbyxor ha ha ha men det får han inte ha på dopet han vet att han har ingen talan där ;)

Vi köpte en pulka till Herman idag, en liten babypulka som han kan ha ett bra tag säkert nästa vinter oxå det är ju bara man tar bort spännena som sitter på den. Så vi tänkte kanske testa dra honom i pulkan idag efter att vi ätit middag för det är ju absolut inte kallt ute och vi kan sätta mammas härliga fårskinn på pulkan samt massa filtar sen spänner man fast honom så han inte kan ramla av. Kan bli kul och se om han kommer gilla det :)

Håller på att ladda upp bilder på pixbox, lite från sangis samt gbg men det tar sån tid så får se om jag hinner ladda upp allt idag... detta pixbox är såå segt ibland. Nå nu ska jag gå och börja med maten, ha det fint... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0