Göteborg i MITT hjärta!!

Nu är vi i GBG igen, det är så mysigt att komma hit nästan som att komma hem, det känns nästan så alla på sjukhuset har ju stått en så nära dom senaste månaderna så det känns kul att få komma och träffa alla igen. Sedan är det roligt att träffa dom som sett mig när jag varit som sjukast dom blir så glada när dom ser att jag är så pigg soim jag är.

Jag har gjort biopsi idag, det gick smärtfritt, alltså väldigt bra men jag gillar ju inte alla extraslag som man får huvva, det är inte skönt men det får man leva med som transplanterad så får man ju faktiskt för jag kommer göra biopsi en gång om året i fortsättningen. När jag var klar från biopsin så åkte jag, Peter och Herman till Linnegatan och åt på våran favorit restaurang. Sen har vi varit till Liseberg och kollat på alla ljus det var sååå fint kommer sätta upp bilder sen men det får bli när vi är i sangis för har inte med mig kabeln till kameran.

Vi ligger alla tre i sängen nu och vilar ute efter dagens bravader, vi ska snart gå ner till restaurangen och äta en sen middag. Har ännu inte fått svaret från biopsin men som vanligt hoppas vi på en nolla så vi får åka hem till norrbotten igen imorgon.

Passar på att svara på Lisas kommentar: Hej gumman, japp dina nomineringar har kommit med :) men det är så att ägaren till bloggen måste godkänna dom först innan dom syns på bloggen men jag har sett dom så dom är nig godkända nu :) Nope det är inte jag som skrivit dikten, så duktig är jag inte ;) Jag hittade den på internet tyckte den var så fin och tycker den stämmer in så bra på hur man känner som den mamma man är, jag vet inte vem som skrivit den det stod ingen författare. Ha det bäst, jag hör av mig till dig när vi ska mot luleå :) kram kram!!

Idag fick jag tycka synd om en stackars tant, hon hoppade på bussen med käpp och allt och såg inte ut att vara så pigg på benen, men tror ni att busschaufören väntade med att köra iväg tills hon hade satt sig? Nä inte då, han gasade iväg innan hon hade hunnit sätta sig så hon flög fram till sätet bredvid mig. Jag sa till henne att nog är det hemskt att dom måste ha så bråttom lite hänsyn kan dom väl visa mot er gamla, hon sa då ja du är snäll du, det borde finnas mera av såna som dig :) Det var kul att höra, men ärligt talat så när busschauförerna gör så där då kan ju snart inte gamla människor åka buss för dom kan bryta ett ben eller ramla och slå sig riktigt illa när dom har sååå bråttom. Nåja dom måste väl passa sina tider men jag fattar ändå inte varför man måste ha så bråttom förläng tiderna då.

Nåja nu ska jag gå och leka med Herman, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Håller mina tummar hårt för en nolla!

2008-12-15 @ 22:24:11
Postat av: Kajsa

Håller mina tummar hårt för en nolla!

2008-12-15 @ 22:24:35
URL: http://kajsarina.bloggagratis.se
Postat av: Tessah

Jag håller också tummarna för en nolla!!!! KRAM

2008-12-15 @ 22:31:48
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Syrran

usch Vilken busschaufför!!! Håll ställningarna i Sangis!!Nu kommer vi oxå snart!!:)

Kram

2008-12-16 @ 23:48:43
URL: http://wvildmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0