God Jul!!

Hoppas ni får en riktigt bra julafton, våran julafton har börjat bra. Herman har öppnat alla sina packet från oss här hemma eftersom vi inte orkar släpa med dom runt på halva byn hela dagen, så han fick öppna dom direkt på morgonen och kan säga att sakerna var väl inte så roliga men pappret oj vad han gillade det :)
Cilla fick självklart oxå nya leksaker och oj vad hon gillar dom... hon är fortfarande som en liten valp. Så leksaker är något hon verkligen behöver :)

NU sover Herman lite grand, han blev nog helt slut efter att ha öppnat så många packet. Jag ska ta och hoppa in i duschen och göra mig julfin, som Vilma sa om mig en julafton det kommer jag alltid komma ihåg det var två år sen då var hon alltså tre år skulle fylla fyra i januari och jag hade en kjol på mig och ett rött linne så när jag hade varit hemma hos dom sa hon till sin mamma: Hanna var så där riktigt juligt fin idag och det var ingen som sa det till henne. Go ungen hon tänker verkligen på andra människor :) Saknar dom, men jag vet ju att vi snart ses igen.

Vi har ätit frukost nyss och ska sitta framför tvn och kolla ronja rövardotter sedan ska vi bege oss mot Peters föräldrar där vi ska äta julmat, jag ska ta en promenad dit med Herman så han får sova i vagnen. Julklapparna ska öppnas hos Peters syster Jenny dit kommer tomten. Ska bli kul att se vad Herman säger om tomten fast han har ju träffat en tomte sin egen morfar men då gjorde han inget han bara tittade på honom :)

Nä nu ska jag gå och göra mig i ordning, ha det fint.. kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0