Dopet!!

Idag har vi haft Hermans dop, allt gick jätte bra. Herman var så snäll han sa inte mycket och när prästen satte vatten på huvudet så njöt han bara. Så han var verkligen hel cool :) Det var så trevligt att träffa alla nära och kära igen... Var så roligt att så många kom av dom vi bjudit. Fikat var lyckat och smörgåstårtorna med.

Nu tar vi det bara lugnt och njuter av att vi hinner ta det lite lugnt ett tag innan det är dags för nästa fest vilket är på nyårsafton. Ikväll ska vi spela lite spel och umgås och jag ska lägga mig tidigt för är verkligen helt slut :)

Imorgon har vi direkt inga planer jag tror vi tar en dag här hemma i sangis då vi bara tar det lugnt och verkligen slappar. Men nån dag ska vi till ikea, det har jag bestämt för jag har inte varit där sen april-maj nån gång. Så har verkligen ikeasug nu.... och det är ju rea på ikea det vill man ju inte missa.

Nä nu ska jag gå och lägga min son blev ett litet kort inlägg här. Men skriver mer nån annan dag och ska även sätta in bilder från dopet. Ha det fint... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0