Ännu en nolla!!

Ja nu är vi tillbaka i Sangis för det var ännu en nolla och det känns toppen. Vi kom till Sangis igårkväll vid nio tiden det blev sängen nästa en på en gång för mig och Herman vi var helt slut sen har vi sovit ända till nio på morgonen hääärligt!!! Fast Herman vaknade vid sex tiden och åt lite välling men sedan somnade han om igen.... skööönt det behövdes för oss alla :) Herman har inte ätit på natten under tre nätter nu vi hoppas det håller i sig, så man får sova hela nätterna det är ju sååå skönt.

Läkarbesöket igår gick jätte bra, allt var som vanligt, hon sänkte lite av mitt sandimun så jag måste och ta prover på vårdcentralen i Pajala nästa vecka innan julafton men det passar ju för vi åker ju hem den 22. Jag blev sjukskriven till mars nu, så sen får vi se men mest troligt om allt fortsätter lika bra som nu så blir jag mammaledig då... det kommer bli så skönt att få en normal lön iaf, nu lever vi ju båda två med lite pengar men vad är väl pengar när man har en sådan fin familj ;)

Idag tar vi det bara lugnt, vädret är trist och vägarna är jätte hala så vi vågar oss inte ut på någon lång promenad idag... vill ju inte bryta ett ben mitt i allt :) Men vi ska nog gå ut här på gården, så hundarna får springa av sig och så får Herman sova i sin vagn. Nu sitter han i gåstolen och är såå nöjd trycker på alla knappar hela tiden, goungen :)

Imorgon vet jag inte vad vi hittar på men på Fredag tycker jag iaf att vi ska åka in till Haparanda köpa dom sista julklapparna och kolla in det nya köpcentrumet. Nä nu ska jag gå och mysa med Herman, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Tessah

Hej gumman!



Va skönt och höra att det blev en nolla! :)



Jag slår dig nog en pling i morron och hör om jag kan kika förbi medans Nathanael är på dagis :P

Skull va skojj hinna tröffa dig innan du åker hem igen :)



kram

2008-12-17 @ 14:09:52
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: emilia

Va skönt hanna att de blev en nolla igen!!! :) kanske kan ses när ni komemr till byn.. kram kram

2008-12-17 @ 14:14:44
URL: http://emzoo.blogg.se/
Postat av: Aro

Härligt!! God Jul på er!!

2008-12-18 @ 09:32:40
Postat av: Tessah

Kunde inte idag, ville inte komma för Dantes näsa rinner ordentligt så jag antar att det är nån mer förskyldning på g nu! :/ attans.

Att dessa sjukor bara kommer och går hela tiden.



vill inte smitta ner dig iaf han blir jätte förskyld nu.



kram

2008-12-18 @ 13:55:27
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: emilia

jaa vi komemr dit på lördag morgon så nån dag borde vi hinna ses.. kraam

2008-12-18 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0