Ännu en julafton förbi...

Vi hade en riktigt mysig julafton igår, det var så kul att se Herman med alla paket, han förstår ju inte så mycket än men han gillade iaf pappret :) Han verkade gilla tomten för han skrattade åt dom lite grand, var så kul att se :) Han verkade trivas det gjorde vi andra oxå och det var mycket paket. Herman har fått jättefina julklappar en massa kläder och leksaker sådant som han behövde det var jätte bra :)

Jag slocknade redan vid tjugo över tio igår var helt slut efter en lång dag med julbord och packet öppning. Fick även världarnas huvudvärk och hade denna huvudvärk hela långa natten, ja jag känner mig fortfarande tung i huvudet. Det är inte alls kul men det är skönt med en lugn dag idag. Bara ta det lugnt och ligga framför tvn. Äta choklad och mysa med Herman det kan inte vara bättre :)

Herman sover nu så söt i vagnen, Lisa har varit här med julklappar till han. Han fick så fina kläder han kommer bli så snygg i dom :) Peter är och spelar badminton och jag och Cilla ska lägga oss framför tvn och bara slappa :)

Det kändes konstigt att inte vara på samma ställe som syster och barnen och mamma och pappa men imorgon träffar vi dom igen, då ska vi öppna våra julklappar vi fått av dom och ge dom som vi har till dom :) Så det blir en till julafton så mysigt :) Så imorgon åker vi till Sangis redan på morgonen eftersom vi måste göra smörgåstårtor till dopet som är på lördag, oj oj vi har verkligen fullt upp nu :) Men det ska bli kul.

Nåja nu ska jag gå och mysa med Cilla i soffan, ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0