Nya krafter och nytt humör!!

Jag känner mig piggare och piggar för varje dag som går, idag har jag till och med varit ute och promenerat i korridoren här ute det kändes toppen att kunna röra sig utan att bli helt andfådd eller att känna sitt hjärta slå som bara den. Känner mig nästan som en ny människa och vet ni vad bättre blir det, det blir ju bara bättre och bättre för varje dag som går.

Mitt humör känns mer uppåt nu än tidigare, än före operationen nu vet jag att jag kommer bli frisk och eftersom jag redan känner mig piggare så blir ju humöret bättre oxå.

Herman han mår bra, växer, äter, sover, gosar och myser, han är såååå fin våran pojke, största anledningen till att jag vill bli frisk är ju förstås han, han gör så man orkar kämpa, det har han gjort hela tiden. Jag längtar tills vi får komma hem och leva vanligt vardagsliv och känna att man verkligen är en mamma på riktigt. Men fortsätter det gå så här bra så är vi nog snart hemma.

Läkarna sa faktiskt att det är näst intill världsrekord att bli så pigg så fort efter en sådan här opration det var välidgt upplyftande att höra!!

Igår duschade jag för första gången efter operationen och det var riktigt skönt, visst blev man trött efteråt men det är ju inte konstigt så sjuk som jag varit. Ja det är konstigt hur saker kan ske och hur bra det kan bli sen, nu ser vi framåt och det känns toppen :)
Tack alla för era fina kommentarer skulle vilja svara till alla men för att inte glömma någon skriver jag här iställer, tack för era tankar och för era ord det värmer mycket. Fortsätt gärna läsa min blogg :) Nu ska jag kämpa vidare, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken kämpe du är Hanna! Helt otroligt!! Jag är imponerad =) Tänk vad härligt att du nu kan börja blicka framåt och räkna dagarna som är kvar av sjukhusvistelsen, måste ju kännas underbart! Vilken avdelning ligger du på nu? Jag blev så glad när du ringde förra veckan =)Fortsätt att vila och återhämta krafterna! Jag fortsätter att hålla tummarna! kram på dig!

2008-08-25 @ 13:14:20
Postat av: Lena

Gud vad skönt att höra att du mår bra och att du känner dig piggare och piggare. Du är så stark som tagit dig igenom detta, nu kan det bara bli bättre =) Kram.

2008-08-25 @ 14:06:52
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Anna Tornberg

Skönt att höra att du mår bättre! Du har varit i mina tankar under den här tiden. Kram

2008-08-25 @ 15:59:18
Postat av: Marie

Vad härligt att höra att det börjar att kännas bättre nu äntligen! nu till helgen kommer vi och hälsar på dig och dina nära och hoppas få dela med oss av lite ny energi till er allesamman :)

Tusen kramar Marie

ps. hela karungi hälsar i vanlig ordning :)

2008-08-25 @ 21:22:37
Postat av: Malin

Hejsan gumsan!

Hoppas mina hälsningar nått fram till dig tidigare genom syster yster din....

Skönt att höra att allt går åt rätt håll, vi har tänkt MYCKET på dig! Pussa lite extra på Herman från oss Rånebor och hör av dig när du fått tillbaka orken!

Massor av kramar från Råneå

2008-08-25 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0