Mys i sängen!!

Idag har jag legat och myst med Herman i min säng, det var så härligt. Jag matade han och till slut somnade han bredvid mig, det var sååå mysigt. Jag har även varit själv med Herman idag medans Peter gick till pressbyrån visst det handlade bara om tio minuter men iaf det är framsteg, det enda som är jobbigt är ju att jag inte får lyfta han pga mitt sår annars skulle det inte vara några problem alls att vara själv med honom. Men när jag är själv med honom så sitter han i min famn och jag har vällingen och nappen i beredskap :)
Jag byter ju på han nu eftersom jag är sååå stadig när jag står upp så klarar jag av det... det är sååå härligt att klara av att ta hand om sin son som jag har längtat efter det här.

Jag har sagt till Peter att det är nu det känns som att vi ligger på bb, eftersom det är först nu jag orkar och kan göra mera saker för min son. Det kanske är svårt för andra att förstå hur jag menar eftersom jag varit mamma i redan sju veckor, men jag har varit en väldigt sjuk mamma och därför inte orkat eller kunnat ta hand om min son som jag velat. Men nu går allting framåt och det är sååå härligt, vi längtar bara hem nu. Såklart längtar vi efter våran älskade Cilla, som jag saknar den vovven, nog för att hon har det bra hos Eva och Bengt det vet jag, men jag saknar henne i massor ändå och längtar tills vi får ta hem henne :)

Idag har jag duschat själv igen och det går bättre och bättre för varje dag som går, jag har promenerat i massor i korridoren idag. Satt ute på balkongen ett tag men solen lös rakt på så det blev så varmt. Har även tränat lite styrka idag ett program som sjukgymnasten har gett mig. Så jag kämpar på för fullt här, nu är jag på väg att bli frisk och det är härligt, eller jag känner mig helt frisk faktiskt :)  Nåja nu ska jag gå och vila lite det kan jag behöva :) Kram kram/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0